یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

خبرگزاری دانا

همزمان با روزهای پایانی ماه محرم مراسم روضه سیدالشهدا در کوچه های که خانواده شهدا ساکن هستند در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانا

سیاوش وجودی با اشاره به اینکه مداحان باید سطح مطالعه خود را بالا ببرند، گفت: سروده‌ها و اشعار عاشورا باید حماسی باشد.

خبرگزاری دانا

محمدجواد نظری با اشاره به فعالیت مستمر 500 هیئت مذهبی ثبت شده در شهر قزوین گفت: اجتماع عزاداران حسینی در قزوین برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج مداحان و هیأت مذهبی استان قم با اشاره به اینکه پیرغلامان حسینی خاطرات زیادی از عنایات ویژه اهل بیت به مراسمات اهل بیت دارند گفت: از جمله این عنایات اهل بیت به سفره های احسان و نذری ایام محرم و صفر است و به همین خاطر غذاهای نذری سیدالشهدا علیه السلام متبرک است.

خبرگزاری دانا

محمد جواد جامعی گفت: حضرت زینب (س) با جهاد تبیینی که در ماجرای واقعه کربلا انجام دادند مانع از تحریف جریان عاشورا در طول تاریخ شد.

خبرگزاری دانا

ربیعی با بیان اینکه رویکرد فعالیت هیئت های اندیشه ورز بسیج مداحان جهاد تبیین است، گفت: مهمترین هدف از تشکیل هیئت های اندیشه ورز نهادینه سازی ارزش های اسلامی در جامعه است.

خبرگزاری دانا

بهمن هدهدی با بیان اینکه مداحان باید برای افراد جامعه الگو باشند، گفت: نوکری در خانه امام حسین (ع) باید از روی اخلاص باشد تا از برکات آن در زندگی روزمره و حل مشکلات خود در سایه توسل برخوردار شوند.

خبرگزاری دانا

" کیومرث حسنی" از مداحان اهل بیت (ع) با بیان اینکه الان بیش از 30 سال است که در مجلس سوگواری حضرت اباعبدالله نوحه خوانی می کنم، گفت: با روضه حضرت سیدالشهدا بزرگ شده‌ام.

وب‌گاه 55 آنلاین

مرد تبهکار که یک روحانی جوان را هنگام سخنرانی در مراسم پنجشنبه‌های شهدایی در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج با چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری دانا

در میزگرد «رسالت زینبی مداحان در جلوگیری از تحریف عاشورا» مسائل مهمی از جمله امیدآفرینی در هیئت‌های حسینی، موضع‌گیری مداحان به دغدغه‌های مردم و نظام همچنین رسالت سنگین جامعه مداحی در «گفتمان‌سازی» انقلاب مطرح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: در مراسم پنجشنبه های شهدایی که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج در حال برگزاری بود، روحانی جوان سخنران و قاری زیارت عاشورای این مراسم توسط فردی مورد سوء قصد جانی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: غروب رو گذشته در مراسم پنجشنبه های شهدایی که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج در حال برگزاری بود، روحانی جوان سخنران و قاری زیارت عاشورای این مراسم توسط فردی مورد سوء قصد جانی قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

مصطفی فعله گری از فعالیت بیش از 1300 هیئت مذهبی طی ایام محرم در کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری دانا

یوسف پورآرین گفت: امشب پس از نماز مغرب و اعشاء پرچم عزاداری محرم با حضور امام جمعه قزوین، شهردار و جمعی از فعالان عرصه بزرگداشت عملیات محرم در میدان سید حسن نصرالله برافراشته می‌شود.