جمعه 28 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

خبرگزاری دانا

مسعود قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های دهه فجر در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور در جمع مدیران کانون های مداحی شهرستان های یزد گفت: هر گونه انشقاق، جدایی و دوری بین مجموعه های ستایشگری آسیب زاست و دود آن به چشم این جامعه می‌رود

خبرگزاری میزان

رئیس بسیج سازمان مداحان و هیآت مذهبی کشور گفت: امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی به برکت همین جلسات به جایگاهی رسیده که امروزه استکبار جهانی با همه هیمنه پوشالی در حال فرود آوردن سر تعظیم در برابر نظام جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری میزان

یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور شب گذشته با فرمانده ناحیه بسیج شهرستان میبد، مسئول کانون و بسیج مداحان، نمایندگان مداحان و شعرای آیئنی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهمین کنگره ملی شعر فاطمی «18 سال نوری» با معرفی برگزیدگان بخش‌های شعر فارسی و آذری به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: سومین همایش طلایه داران ادب با حضور مداحان و ستایش گران مناطق غرب کشور از جمله استان‌های مرکزی، کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام 23 و 24 دی‌ماه جاری در اراک برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو یوسف ارجونی «رئیس سازمان بسیج مداحان کشور» در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به «سند اعتلای 10 ساله بسیج»؛ بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های بسیجی کشور در عرصه‌های فرهنگی و مجازی را در این سند بسیار مهم بر شمرد و اظهار داشت: درسند اعتلای 10 ساله بسیج علاوه بر اینکه کارگروه‌های متفاوتی دیده شده است، همه نگاه‌ها نیز حول بیانیه...

خبرگزاری میزان

مراسم رونمایی از نسخه مجازی و الکترونیک کتاب مکتب سلیمانی در محل حسینیه شهدای بسیج صورت گرفت.

خبرگزاری ایسنا

عاشقان و سوگواران حضرت زهرا (س) در شهرستان گنبدکاووس همزمان با سالروز شهادت ایشان در میدان انقلاب این شهر تجمع کرده و به عزاداری پرداختند.

خبرگزاری میزان

سازمان بسیج مداحان به مناسبت یوم الله نهم دی و روز بصیرت، بیانیه‌ای صادر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌های نهادها و سازمان‌ها در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از دهم دی‌ماه با پیاده‌روی سراسری خانوادگی در تمامی شهرها آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

خسروانی گفت: در ابتدای فتنه 88 در روایت آن خوب ظاهر نشدیم و با ضعف رسانه ای که داشتیم روایت دشمن در حال غلبه شدن بود و اگر رسانه‌های سنتی از جمله تریبون نماز جمعه و ائمه جماعت و مساجد نبود قطعا رسانه های نوین ما کم آورده بودند و این مسئله مهمی است که باید در تحلیل حماسه 9 دی آن را را جدی بگیریم.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: پیام یوم الله 9 دی تبعیت از ولایت و ایستادگی ملت بر ارزش های اسلامی است و ملت ایران در طول 42 سال مختلف با حضور خود در صحنه همواره حساسیت خود نسبت به ارزش های اسلامی را نشان داده اند.