جمعه 28 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان بسیج مداحان گفت: با تاکید رهبر انقلاب بر عالمانه بودن حوزه ستایشگری، جمعی از صاحب‌نظران این حوزه و افرادی که عضو هیات علمی جامعه مداحان هستند، برای دوره کاردانی و کارشناسی سرفصل‌های درسی متنوعی تدوین کرده‌اند تا دانشگاه انقلاب اسلامی را مهد پرورش مداحان تراز انقلاب کنیم. به گزارش خبرگزاری فارس، یوسف ارجونی با بیان اینکه افق کاری سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی کشور،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با بیان اینکه افق کاری سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور، براساس سند اعتلای 10 ساله بسیج، تربیت و توانمندسازی مداحان تراز انقلاب طی فرآیند 5 و 10 ساله است، اظهار داشت: قصد داریم از دل نوجوانان حسینی و نوگلان زینبی، نیروهایی را تربیت و توانمندسازی کرده و به جامعه معرفی کنیم تا بتوانیم طی سال‌های آتی، مجموعه عظیمی از مداحان...

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام واضحی آشتیانی با بیان اینکه مرثیه چند بخش دارد، گفت: زیارت، روایت، مقتل، شعر، جملات عاطفی و احساسی و این ویژگی ها را هر مرثیه ای داشته باشد به آن مرثیه عالمانه گفته می شود.

خبرگزاری دانا

دبیر ستاد مردمی غدیر در قم از توزیع 110 هزار پرس غذا روز عید غدیر در محلات قم خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی روز غدیر در 110 محله قم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: هیئت مذهبی باید مرکز جهاد تبیین باشند و از جریان‌های انحرافی دوری نمایند که رویکرد بسیج مداحان نیز همین موضوع بوده است.

خبرگزاری دانا

8000 نفر از مداحان بسیجی در محکومیت سازندگان و برخورد قاطع با حامیان داخلی فیلم عنکبوت مقدس بیانیه ای را صادر کردند.

خبرگزاری دانا

بختیاری با اشاره به اینکه تیر سلام فرمانده به خوبی به هدف نشست گفت: اینکه دشمنان داخلی و خارجی به «سلام فرمانده» واکنش نشان دادند کاملا طبیعی است امام خمینی (ره) جمله ای به این مضمون دارند اگر دیدید جایی دشمن از شما ناراحت و عصبانی است بدانید که کار درست است.

خبرگزاری میزان

سازمان بسیج مداحان به مناسبت فرارسیدن یوم الله قدس بیانیه ای صادر و اعلام کرد: مقاومت مردم فلسطین در این سال‌ها علی الخصوص در سال گذشته نشان داد که این رژیم به آخر عمر خود رسیده است.