جمعه 28 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

خبرگزاری دانا

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان از برگزاری شب شعر «قهرمان من» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور شاعران آیینی و انقلابی و فعالین فرهنگی مذهبی اصفهان خبر داد.

خبرگزاری دانا

یاری با بیان اینکه فتنه 88 یک جریان تاریخی برای شناخت دشمن است گفت: یکی از مسائل مهمی که با کار علمی و پژوهشی باید از فتنه 88 بیرون بیاید دشمن‌شناسی و این یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است و مردم باید دشمن‌شناسی را به خوبی بیاموزند.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج مداحان و هیئت های مذهبی استان قم با اشاره به اینکه حاج قاسم یک الگوی عملی فاطمی بود بیان داشت: نشست های تبیینی مکتب حاج قاسم که ویژه مدیران هیئت ها و مداحان است را برگزار خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی: نقطه نظرات مردم و هیئات مذهبی سراسر کشور را از طریق 420 دفتر پی‌گیری و به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

به گفته مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، نقطه نظرات مردم و هیئات مذهبی سراسرکشور از طریق 420 دفتر پیگیری و رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: بیش از 26 گروه جهادی در سطح استان مرکزی به همت بسیج مداحان که عمده آنها از جوانان مداح هستند در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند.

خبرگزاری دانا

صابر با بیان اینکه مداحی برای اهل بیت (ع) عرصه خودنمایی نیست گفت: خواست و سیاست‌گذاری دشمن عزاداری ناسالم است تا حلاوت دین را از زندگی مردم بزداید.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اختتامیه پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» که چهارشنبه 10 آذرماه با معرفی برگزیدگان در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، عنوان کرد: «نوگلان حسینی» یک مدرسه بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم.

خبرگزاری ایسنا

آیین اختتامیه پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» همراه با معرفی نفرات برگزیده این رویداد ملی چهارشنبه 10 آذرماه ساعت 14:30 در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز آنان در فرهنگ‌سرای اندیشه به کار خود پایان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در مسجد القائم شهر محلات برگزار شد.