شنبه 9 تیر 1403

بهادری جهرمی: شهید رئیسی جامع‌الاطراف بود / الزاما یک آدم خوب رئیس جمهور خوبی نیست + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بهادری جهرمی: شهید رئیسی جامع‌الاطراف بود / الزاما یک آدم خوب رئیس جمهور خوبی نیست + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در ویژه برنامه انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در کنار خسران عظیم شهادت آقای رئیسی و همراهان ایشان، یک‌بار دیگر به ما و جهان ثابت شد چه مردم خوب و پای کاری داریم، اما قدرشان را نمی‌دانیم؛ ان‌شاءالله شاکر این نعمات باشیم که خداوند به ما...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در ویژه برنامه انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در کنار خسران عظیم شهادت آقای رئیسی و همراهان ایشان، یک‌بار دیگر به ما و جهان ثابت شد چه مردم خوب و پای کاری داریم، اما قدرشان را نمی‌دانیم؛ ان‌شاءالله شاکر این نعمات باشیم که خداوند به ما عطا کرده است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: انسان خوب زیاد است، اما الزاما یک انسان خوب، رئیس جمهور خوب نیست؛ ما رئیس جمهور جامع‌الاطرف می‌خواهیم، هم در ویژگی‌های شخصی و هم در مسیر او. سخنگوی دولت گفت: اگر شخص، خود ساخته نباشد، مسیر حق را نمی‌تواند صیانت کند. بهادری جهرمی اظهار داشت: اولین و پایه‌ای‌ترین ویژگی شخصی شهید رئیسی، باور عمیق ایشان به خدا بود؛ آقای رئیسی، مؤثر در وجود را جز خدا نمی‌دانست و عمیقا و ذاتا به این موضوع باور داشت.