چهارشنبه 6 تیر 1403

بهادری‌جهرمی: یارانه نقدی در دولت شهید رییسی 9 برابر شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بهادری‌جهرمی: یارانه نقدی در دولت شهید رییسی 9 برابر شد + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری که با حضور مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی و بهرام عین اللهی وضعیت بهداشت درمان آموزش پزشکی، برگزار شد، گفت: از امروز طی سلسله نشست‌های خبری به غیر از روزهای تعطیل، حوزه‌های عملکرد کمتر از سه سال دولت را در خدمت همکاران عزیزان مردم به صورت گزارشی از دولت خدمت شهید آیت الله رئیسی، ارائه می‌کنیم. وی افزود:...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری که با حضور مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی و بهرام عین اللهی وضعیت بهداشت درمان آموزش پزشکی، برگزار شد، گفت: از امروز طی سلسله نشست‌های خبری به غیر از روزهای تعطیل، حوزه‌های عملکرد کمتر از سه سال دولت را در خدمت همکاران عزیزان مردم به صورت گزارشی از دولت خدمت شهید آیت الله رئیسی، ارائه می‌کنیم.

وی افزود: در طول سه سال این دولت شورای عالی سلامت که در 10 سال قبل از آن یک جلسه هم تشکیل جلسه نداده بود، سه جلسه به صورت سالانه با حضور شخص رئیس جمهور داشت. همچنین رایگان شدن خدمات سلامت و بهداشت کودکان به ویژه برای مناطق دور افتاده انجام شد.

سخنگوی دولت گفت: در حوزه اشتغال نیز باید بگویم جلسات قابل توجهی با حضور شخص رئیس جمهور شهید برگزار می‌شد که نشان از اهمیت ایشان برای حوزه سلامت و نیز اشتغال و رفاه مردم بود. به گونه‌ای که یارانه نقدی در دولت آقای رئیسی 9 برابر شد.