پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان در ادامه رونق گرفتن کنسرت‌ها اقدام به برگزاری اجراهای زنده در برخی از شهرهای کشور از جمله جزیره کیش کردند و این درحالی است که انتظار می‌رود چراغ سالن‌های کنسرت پایتخت نیز به زودی روشن شود.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت بلیت‌های کنسرت در جزیره کیش به حدود نیم میلیون تومان رسیده است تا این جزیره و کنسرت‌هایش به جایی به شدت لاکچری تبدیل شوند

وب‌گاه خبر آنلاین

هرچند بهنام بانی کنسرت چهار روزه خود را در تالار هتل لاله پارک تبریز، مطابق قانون قبلی، با استفاده از تنها 50 درصد ظرفیت سالن برگزار خواهد کرد اما سرپرست معاونت امور هنری، 10 آذر از امکان استفاده از صددرصد ظرفیت سالن‌ها برای برگزاری کنسرت‌ها، از این پس خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید سهیلی پیشوای ژانر «چهارچنگولی» در سینماست و وقتی پیشوا برای فیلم‌ساختن و تسخیر گیشه پیشینه خودش را هجو می‌کند از حامدمحمدی و منوچهر هادی و سایر نازل‌سازان سینما چه انتظاری می‌توان داشت؟!

خبرگزاری تسنیم

قیمت بلیت‌های کنسرت در جزیره کیش به حدود نیم میلیون تومان رسیده است تا این جزیره و کنسرت‌هایش به جایی به شدت لاکچری تبدیل شوند؛ آیا وزارت ارشاد به عنوان متولی اصلی فرهنگ و هنر آیا نظارتی بر این قیمت‌ها دارد یا خیر؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گشت ارشاد 3 فیلم ایرانی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی است که شاید یکی از فیلم‌های محبوب 1400 و حتی تاریخ سینمای ایران باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گشت ارشاد 3 یک فیلم ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی است که شاید یکی از فیلم‌های محبوب 1400 و حتی تاریخ سینمای ایران باشد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هرچند 5 فیلم پرفروش هفته دست‌نخورده باقی ماندند؛ «گشت ارشاد3» در دومین هفته با فروش بیش از 12 میلیارد جای «قهرمان» را در جایگاه دوم گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد حاتم‌پور، تهیه‌کننده و کنسرت‌گذار می‌گوید سال‌های گذشته که در تالار هتل لاله پارک تبریز؛ محل کنسرت 17 آذر بهنام بانی کنسرت می‌گذاشته، 1200 تا 1300 صندلی در اختیار داشته و هم‌اکنون و در پی شیوع کرونا، مجوزی که گرفته 480 صندلی قابل فروش بوده و با احتساب بلیت‌های مهمان، 420 تا 430 صندلی با متوسط قیمت بلیت 150 هزار تومان در اختیار داشته است. اتفاقی که برگزاری کنسرت را از نظر اقتصادی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آخرین رقم‌های فروش 2 فیلم تازه اکران شده «آتابای» ساخته نیکی کریمی و «گشت ارشاد» 3 به کارگردانی سعید سهیلی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین رقم‌های فروش 2 فیلم تازه اکران شده «آتابای» ساخته نیکی کریمی و «گشت ارشاد» 3 به کارگردانی سعید سهیلی اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

آخرین رقم های فروش «آتابای» نیکی کریمی و «گشت ارشاد» 3 سعید سهیلی از سوی دست اندرکاران این فیلم ها اعلام شد.