پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

خبرگزاری میزان

پخش کننده فیلم سینمایی «گشت 3» گفت: گشت ارشاد 3 فقط در یک روز به فروشی معادل 1 میلیارد و 800 میلیون تومانی رسید و رکورد فروش روزانه در سینمای ایران را به نام خودش ثبت کرد. این رکورد پیش از این با فروش 1 میلیارد و 250 میلیون در اختیار «رحمان 1400» بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هرچند تهیه‌کننده کنسرت رضا صادقی در استانبول بر ادعای ارزآوری به واسطه فروش بلیت از طریق سایتی داخلی تاکید دارد اما سقف قیمت بلیت این کنسرت؛ دو میلیون و هفتصد هزار تومان، نسبت به کنسرت‌های جزیره کیش؛ 450 هزار تومان احتمالا دلیل منطقی‌تری برای برگزاری کنسرت این خواننده پاپ در کشور ترکیه به جای کشور خودش است!

وب‌گاه فرارو

پارسا در این فیلم، نماینده یک شرکت پخش موسیقی است که با پیکان (بهنام بانی) قرارداد می‌بندد و سپس مدیر برنامه‌های این خواننده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اقلام تبلیغاتی فیلم سینمایی «گشت3» از تصاویر و نام بازیگر هنجارشکن استفاده نشده، اما آیا صحنه‌های حضور این بازیگر هم از فیلم حذف شده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در اقلام تبلیغاتی فیلم سینمایی «گشت3» از تصاویر و نام بازیگر هنجارشکن استفاده نشده، اما آیا صحنه‌های حضور این بازیگر هم از فیلم حذف شده است؟

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای ایران در سال 1400 با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی با فروشی معادل 23,350,416,590 تومان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تقریبا نخستین بار بعد از شیوع کروناست که همزمان 5 فیلم با فروش بالای میلیارد در صدر گیشه سینماهای ایران قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه الف

پنج فیلم و سریالی که این روزها در حال پخش است، با بازی ستارگان موسیقی پاپ تولید شده، ستارگانی که اکثر آنها نشان دادند استعدادی در بازیگری ندارند و بهتر است این حوزه را رها کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در گشت ارشاد 3 موقعیت‌ها به شدت از شوخی‌های اینستاگرامی کپی‌برداری شده و متأسفانه استفاده بیش از حد ارجاعات اروتیک با احتساب شوخی‌های کوچه‌بازاری نه تنها کمدی درست نکرده بلکه شعور مخاطب را هدف گرفته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«گشت ارشاد 3» جز درآمدزایی و خالی کردن جیب مخاطب نکته مثبتی برای عواملش ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: «گشت ارشاد 3» جز درآمدزایی و خالی کردن جیب مخاطب نکته مثبتی برای عواملش ندارد. مخاطب بیچاره به امید تماشای فیلمی کمدی روانه سالن‌ها می‌شود ولی نه تنها با شبه‌فیلمی ضعیف و کلیشه‌ای روبه‌رو است که از دو نسخه قبلی هم عقب‌تر است بلکه با تصاویر متحرکی مواجه است که بیشتر به کنسرت شباهت دارد تا فیلم! سهیلی که مدت‌هاست با سری‌سازی گشت ارشادش در حال جیب‌زنی مخاطب است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو مراسم این دوره از جشن حافظ شامگاه 29 آبان‌ماه با یک ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلام شده قبلی یعنی ساعت 20در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور هنرمندان و چهره‌های سینما و تلویزیون برپا شد. این جشن که سال‌ها قبل به همت مرحوم علی معلم بنیان گذاشته شد، امسال به دوره بیست و یکم رسیده و به دبیری امید معلم برگزار می‌شود. در مراسم امشب که با محدودیت ناشی از...

خبرگزاری ایسنا

بیست و یکمین دوره جشن حافظ برای معرفی برترین‌های سینما و تولیدات شبکه نمایش خانگی و چهره‌های تلویزیونی برپا شد.

خبرگزاری تسنیم

برندگان بیست و یکم جشن حافظ در حالی مشخص شدند که تندیس ویژه حافظ «علی معلم» به کارگردان مؤلف سینمای ایران اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری میزان

بیست و یکمین جشن حافظ امشب بیست و نهم آبان طی مراسمی با حضور چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون برگزار شد و برندگان این جشن معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیوستن سه فیلم «گشت ارشاد 3»، «آپاچی» و «حکم تجدید نظر» به چرخه اکران از امروز، ترکیب فیلم‌های روی پرده سینماها را تغییر داد.