شنبه 22 اردیبهشت 1403

بودجه سال 98

بودجه سال 98

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اعلام کرد زمین لرزه 4.3 ریشتری سومار خسارتی در پی نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1402 با کلیات لایحه بودجه سال آینده موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار به طرح آبرسانی نمین و عنبران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ستاری‌فرد با بیان اینکه تاکنون شیر رایگان دانش آموزی در مناطق کم برخوردارِ هشت استان توزیع شده است عنوان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه به ما وعده داده که امسال یا سال آینده این موضوع را در اولویت قرار دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن دهنوی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: یارانه نقدی، جبران‌کننده مناسبی برای سبد کالاهای اساسی بود اما با گذشت زمان و تورم، یارانه مردم آب شده و دیگر پاسخگوی نیاز 7 ماه پیش نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با لایحه‌ی دولت و رای 180 نفر از نمایندگان مجلس دارو هم معاف از مالیات شد.

خبرگزاری مهر

گرمسار - نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه نوسازی مدارس شهرستان در اولویت قرار دارد، گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس گرمسار در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حاجی بابایی گفت: حرکاتی که در ماه های اخیر در کشور رخ داد توسط دشمن ساماندهی شده بود و در نهایت 84 میلیون ایرانی گام به گام فهمیدند که مظلوم واقعی در این شرایط دولت و حاکمیت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه به جای مدیریت بودجه کشور به دنبال دور زدن مجلس است و این رویه قابل قبول نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از عمر دولت ابراهیم رئیسی کمتر از 20 ماه می گذرد اما، در این مدت اعضای کابینه او درگیر حواشی و حوادث مختلفی بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی به دومین ماه اعتراضات در کشور نزدیک می شویم که امروز دولت و نمایندگان مجلس بر جدا شدن صف معترضین و اغتشاشگران تأکید دارند و وعده‌ی شنیدن صدای مردم معترض به دور از اغتشاشگران را داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال سخنان نماینده خمینی‌شهر برخی از نمایندگان اهل سنت از صندلی‌های خود برخاسته و با در دست گرفتن آیین‌نامه مجلس خواستار تذکر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران سه قوه در نشست مشترک در محل نهاد ریاست‌جمهوری درباره مهم‌ترین موضوعات و مسائل کشور بحث و تبادل نظر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن کچویان به عنوان کارشناس شبکه افق گفت: «شعار زن، زندگی، آزادی یعنی زن، فحشا، هرزگی. شعار دیگر "مرد، میهن، آبادی" هم یعنی مرد، بی‌ناموسی و شهوت‌رانی. رهبران‌شان هم یک مشت نخود‌مغز رانده شده و بدبخت و بیمارند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به اعتقاد برخی، حضور دولت در بازار مسکن با کلیدواژه مسکن اجتماعی منسوخ شده؛ این در حالیست که نگاه به برنامه کشورهای دیگر به‌خوبی بیانگر حضور ویژه دولت‌ها در حوزه مسکن عمومی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخبر گفت: بیش از 50 تا 60 سال است که ما از تورم، ناترازی بودجه و ناترازی در بانک‌ها زجر می‌کشیم اما داریم کاری می‌کنیم به نقطه خوبی برسیم و ساختار بودجه را اصلاح و تنظیم می‌کنیم لذا برای رشد اقتصادی، تولید و اشتغال کارهای بزرگی را شروع کردیم و ظرفیت‌های کشور نیز فوق‌العاده است.