یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

بودجه سال 98

بودجه سال 98

وب‌گاه مشرق نیوز

می‌گویندحسن روحانی با انتشار «اسرار مگو» می‌خواهد دوباره به عرصه سیاست راه پیدا کند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استفاده از ارز 4200 تومانی که از فروردین سال 97 آغاز شد، یک اشتباه بود و ادامه استفاده از آن یک اشتباه بزرگ‌تر، در واقع توقف آن توسط دولت سیزدهم در نخستین دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی اقدام جسورانه‌ای بود که باید زودتر از این‌ها به مرحله اجرا می‌رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه از بررسی افزایش حقوق کارمندان در شهریور 1401 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مالی حاصل از اجرای قوانین جدید مالیات بر ارزش افزوده و درآمد پایدار شهرداری‌ها باید به موقع به حساب شهرداری‌ها واریز شود.

خبرگزاری دانا

عدالت آموزشی زیربنای شکل‌گیری یک جامعه متعادل است و تحرک اجتماعی با توزیع برابر فرصت آموزش امکان بروز می‌آبد، موضوعی که با نقش‌آفرینی پول تحلیل رفته و می‌رود که اثری از آن نماند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی با تاکید براینکه به فروپاشی نزدیک بودیم گفت؛ «معنی فروپاشی این است که ابرتورم شود و تورم شما از 200 بالا برود، همانطور که در آرژانتین و ونزوئلا و خیلی از کشورهای دیگر رفته است، جامعه ما تحمل این را نداشت.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئله دیگر روی میز دولت، تصمیم‌گیری درباره شیوه پرداخت یارانه لبنیات، تخم‌مرغ، گوشت مرغ و روغن است.

وب‌گاه الف

در تاریخ دولت‌های پس از انقلاب، هیچ رئیس‌جمهوری به‌اندازه سیدابراهیم رئیسی میراث‌دار مشکلات، ضعف‌ها و کاستی های برجای‌مانده از دولت پیش از خود نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شروع کاهشی تولید خودروی 1401 و یارانه ایرانی‌ها سر سفره همسایه‌ها، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده اراک در مجلس گفت: دیوان محاسبات با دستگاه‌هایی که از پول بیت المال برای سفره‌های افطار هزینه می‌کنند، برخورد کند.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و دومین روز اسفند ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری دانا

متاسفانه هنوز زمزمه های داستان تکراری دور زدن قانون برای عدم پرداخت مالیات از مطب برخی پزشکان به گوش می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس، وزارت کار و رفاه اجتماعی را مکلف به دهک‌بندی درآمدی همه خانواده‌های یارانه‌بگیر از طریق پایگاه رفاه ایرانیان ظرف 3 ماه کردند.

خبرگزاری میزان

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: این مرکز اجرای عملیات آبرسانی به 7138 روستا در سطح کشور را عهده دار شده که سهم مازندران 128 روستا با صرف اعتباری بالغ بر 330 میلیارد تومان است.