شنبه 21 مهر 1403

بیانات رهبری دستورالعمل و راهنمای آزادی قدس است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیانات رهبری دستورالعمل و راهنمای آزادی قدس است

مسکو - ایرنا -«فاطمه آناستازیا یژووا» از خبرنگاران مسلمان روسیه و سردبیر پورتال خبری روسی «میخور رو» (محور در تلفظ روسی) گفت که رهبر انقلاب اسلامی واقعیت های درباره اسراییل و حامیان غربی آن را بیان کرد و بیانات ایشان دستورالعمل و راهنمای مسلمانان برای دفاع از قدس است.

یژووا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بیانات آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مساله فلسطین و محور مقاومت واقعبینانه و بسیار عبرت آموز است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد غرب و حمایت آن از رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای غربی ماهیت ضعیفی دارند و برخی سازمان‌های بین‌المللی نیز بازیچه دست آمریکا هستند.

خبرنگار روس ادامه داد: محور مقاومت به اهداف خود در برابر توسعه طلبی‌های رژیم صهیونیستی دست یافته و توانسته است این رژیم را متوقف کند.

یژووا که چندین سال عضو هیات دبیری تارنمای روسی مسلمانکا و نشریه ای به همین نام برای زنان مسلمان روس بوده است، گفت: ارتش رژیم صهیونیستی که قبلا خود را پیروزمند و شکست ناپذیر جلوه می داد در سالهای اخیر با پذیرفتن شکست از محور مقاومت به ترس و لرزه افتاده و برای حفظ موجودیت خود دست به دامن سازمان‌های بین‌المللی شده است.

وی در مورد اظهارات رهبر انقلاب اسلامی درباره جنایات اسراییل و اشغالگری آن و خیانت برخی در کشورهای عربی اظهار داشت: این سخنان دستورالعمل و راهنمایی بسیار خوب بود که قطعا در کشورهای اسلامی از سوی محافل آزادی طلب و دوستان فلسطین مورد توجه قرار می گیرد.

به گفته یژووا، رویدادهای سالهای اخیر درستی و حقانیت سخنان مقام معظم رهبری را نشان داده است اما برخی نمی توانند این واقعیت را درک کنند.

سردبیر پورتال خبری روسی «میخور رو» گفت که با کمک خدا مقاومت به پیروزی می رسد و نقشه‌های دشمنان اسلام برای خلع سلاح شدن آن شکست می‌خورد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*