یک‌شنبه 8 مهر 1403

بیانیه دانشگاه امیرکبیر به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله»

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیانیه دانشگاه امیرکبیر به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله»

دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست؛ شهادت ماندگارترین فعل آدمی است که در پیوند با عشق و معنویت، عالم‌ساز می‌شود. شهادتِ سرخ، تاریکی تاریخ را نورانی می‌کند و برگی تازه بر کتاب قطور جوانمردی و ایمان می‌افزاید. فدا شدن جانِ عاشق، مردگانِ قرن‌ها را زنده می‌سازد. پس شهادت بزرگترین عطیه خداست به آنانی که در قامت شهود و شناخت، بندگی عارفانه را معنا می‌کنند. شهادت سهم آنانی است که در راه خدا صادقانه گام برمی‌دارند.

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَلُوا تَبدیلاً»

و اینک خبر سوزناک و اندوه‌آفرین شهادت سید مقاومت جناب سید حسن نصرالله، قلب‌های مظلومان و آزادگان را در غمی سترگ و عمیق غوطه‌ور ساخته است. این شهادت سند ماندگار و تحول‌آفرینی است برای اثبات حقانیت جبهه مقاومت و حجتی است تمام، علیه وحشی‌گری‌ها و حیوان‌صفتی‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل که در پناه شیطان‌صفتی‌های آمریکای جنایتکار و همدستان مکار او، ماه‌هاست فجیع‌ترین نسل‌کشی تاریخ را مرتکب می‌شود.

اسرائیل جنایتکار به آخرین لحظات حیات ننگین خود نزدیک شده است و دیری نخواهد پایید که قدس شریف به برکت خون‌های به ناحق‌ریخته شده مظلومان آزاد خواهد شد و ارواح بلند شهدای اسلام، شاهد اقامه نماز توسط پیروان حضرت محمد (ص) در آن سرزمین مبارک خواهند بود.

گرچه این شهادت، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و خسارتی بزرگ برای حق‌خواهان است، اما باور‌های ایمانی و نیز تجربیات تاریخی ما گواهی می‌دهد که این شهادت‌ها نه تنها خلل و شکستی در ساختار مقاومت و انقلابی‌گری ایجاد نمی‌کند که به برکت خون شهید، رویش‌ها و بالندگی‌های بیشتری را در آینده خود به ارمغان می‌آورد؛ آنچنان که انقلاب اسلامی ایران نیز با از دست دادن بهشتی‌ها و مطهری‌ها و رجایی‌ها و سلیمانی‌ها و ده‌ها هزار شهید مظلوم هرگز از بالندگی و نوسازی محروم نشد و امروز بیش از هرزمان دیگر بر قله‌های رفیع توحید و استقامت می‌درخشد.

این شهادت بزرگ را که پس از 30 سال جهاد و مبارزه شامل حال مجاهد نستوه سید حسن نصرالله شده به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)، حزب‌الله عزیز، مردم غیور لبنان و فلسطین و به تمام آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان عالم به ویژه مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم؛ و در لبیک به ندای رهبر شجاع و فرزانه انقلاب، قاطعانه اعلام می‌کنیم برای هرگونه جهاد و حمایت از آرمان بلند فلسطین، جان بر کف، آماده مبارزه بر ضد عوامل استکباری هستیم. أَلا اِنَ نَصرَ اللَهِ قَریب