چهارشنبه 18 مهر 1403

بیانیه ریاست جمهوری عراق در واکنش به گستاخی رژیم صهیونیستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بیانیه ریاست جمهوری عراق در واکنش به گستاخی رژیم صهیونیستی

اقتصادنیوز: ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای به گستاخی رژیم صهیونیستی به آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، پس از آنکه کانال 14 رژیم صهیونیستی تصویری از آیت الله العظمی سیستانی را در کنار سایر رهبران برجسته مقاومت به عنوان یکی از اهداف ترور رژیم صهیونیستی منتشر کرد، ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق گزارش داد، ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای، اهانت به مرجعیت عالیقدر در عراق و جهان از طریق رسانه رژیم اشغالگر را محکوم کرد.

خبر مرتبط حزب الله بیانیه صادر کرد: مراکز تجمع نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفت

اقتصادنیوز: حزب الله با صدور سه بیانیه دیگر از تداوم حملات به مواضع نظامیان صهیونیست خبر داد.

این نهاد، مخالفت خود با این چنین اهانت‌هایی به مقام مرجعیت را اعلام و بر لزوم احترام به مقدسات همه ادیان و مذاهب اسلامی یا غیر اسلامی تاکید کرد و آن را تعرض آشکاری دانست که منجر به گسترش دامنه خطر و خشونت خواهد شد و منطقه را به سمت درگیری بیشتر خواهد برد.

ریاست جمهوری عراق از جامعه بین‌المللی خواست اقدام موثر انجام دهد و مواضع فوری در مخالفت با هرگونه فراخوان برای نفرت میان ملت‌ها اتخاذ کند.

این نهاد بر تلاش عراق برای تقویت تلاش‌ها با هدف توقف حملات به فلسطین و لبنان و موضع ثابت و اصولی عراق نسبت به قضیه عادلانه فلسطین و حق ملتش در تعیین سرنوشت و برپایی کشور فلسطین در سراسر سرزمین خود تاکید کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بیانیه ریاست جمهوری عراق در واکنش به گستاخی رژیم صهیونیستی 2