سه‌شنبه 17 مهر 1403

بیش از سه هزار راننده متخلف در اردبیل اعمال قانون شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از سه هزار راننده متخلف در اردبیل اعمال قانون شدند

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از اعمال قانون سه هزار و 177 راننده متخلف در طرح محدودیت تردد شبانه در این استان خبر داد و گفت: از زمان آغاز اجرای طرح محدودیت تردد 560 راننده مشمول جریمه 500 هزار تومانی و 81 راننده مشمول جریمه یک میلیون تومانی شدند.

به گزارش ایرنا، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه در گفت و گویی خبری اظهارداشت: طرح محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در استان با حضور هدفمند پلیس برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده مسوولانه، متعهدانه و با حداکثر توان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح به طور متوسط روزانه 300 پلیس در ابعاد انتظامی و ترافیکی ایفای نقش می‌کنند، گفت: اقشار اجتماعی در اجرای هدفمند طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری و مشارکت شایسته‌ای داشته که این همکاری و مشارکت ارزشمند و ضامن امنیت و سلامت جامعه است.

او بر لزوم توجه اقشار اجتماعی بویژه اصناف و رانندگان به توصیه‌ها، هشدارها و آموزش‌ها با محوریت پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد تا تهدیدی متوجه سلامت جامعه نباشد.

وی در زمینه نتایج اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در هفته اول اجرای این طرح بیان کرد: پلمب 282 واحد صنفی متخلف، تذکر لسانی به 12 هزار و 829 متصدی واحد صنفی، تنظیم 668 مورد صورتجلسه و 15 هزار و 172 مورد بازدید از اصناف از جمله اقدامات پلیس در طرح محدودیت‌های کرونایی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهارامیدواری کرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ملزم دانستن خود به کاربردی کردن تدابیر و تمهیدات ایام کرونایی، سلامت به بطن جامعه تزریق و شاهد شور و نشاط اجتماعی بیش از پیش باشیم.

*س_برچسب‌ها_س*