یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیش از 744 هزارو 600 کارت هوشمند ملی برای متقاضیان زنجانی صادر شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 744 هزارو 600 کارت هوشمند ملی برای متقاضیان زنجانی صادر شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی کارت ملی تاکنون برای 744هزار و 624 نفر از واجدان شرایط صادر شده است.

سید علی شفیعی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: سال گذشته، 68 هزارو 363 کارت و در 6 ماهه امسال 30 هزارو 542 کارت هوشمند ملی برای متقاضیان صادر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 88درصد واجدان شرایط در این استان کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند یادآورشد: 12 درصد واجدان شرایط این استان فاقد کارت هوشمند ملی هستند که باید هرچه سریع تر نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

شفیعی تعداد ایستگاه‌های فعال کارت هوشمند ملی را 38 ایستگاه عنوان کرد و گفت: متقاضیان کارت هوشمند ملی می توانند به صورت اینترنتی با ورود به سامانه www. Ncr.ir پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از اخذ نوبت در مهلت مقرر به دفاتر پیشخوان تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اظهار داشت: کارت هوشمند ملی به عنوان مقدمه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت، مردم و بنگاه ها شود.

وی افزود: باتوجه به سیاست های عمومی مبنی بر دولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای جهت کارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.

شفیعی افزود: با پیاده سازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم می شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شود.

*س_برچسب‌ها_س*