یک‌شنبه 13 خرداد 1403

بیلبورد جنگ جهانی سوم بدون هیچ سانسوری در خیابان‌های تهران (+ عکس)

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
بیلبورد جنگ جهانی سوم بدون هیچ سانسوری در خیابان‌های تهران (+ عکس)

روابط عمومی شرکت پخش‌کننده این فیلم در خبری اعلام کرد با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تبلیغات فیلم جنگ جهانی سوم بدون هیچ محدودیتی صادر شد.

اطلاعات آنلاین نوشت: اکران طرح‌های محیطی فیلم «جنگ جهانی سوم» بدون محدودیت در تهران، شایعه حذف نام محسن تنابنده و هومن سیدی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را رد کرد.

تصاویر منتشر شده از اکران محیطی طرح‌های این فیلم سینمایی حاکی از آن است که خبرسازی روز گذشته مبنی بر ممنوع التصویر بودن محسن تنابنده و هومن سیدی، کذب بوده است.

روابط عمومی شرکت پخش‌کننده این فیلم در خبری اعلام کرد با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تبلیغات فیلم «جنگ جهانی سوم» بدون هیچ محدودیتی صادر شد.

«جنگ جهانی سوم» آخرین ساخته هومن سیدی است که توانسته است تاکنون 15 جایزه بین‌المللی را از آن خود کند.

این فیلم چندی پیش به صورت قاچاق وارد فضای مجازی شد و برخی معتقدند خبرسازی‌های روز گذشته با هدف تبلیغات و توجه افکار عمومی به فیلم بوده است.

تماشاخانه

کشف حمام 500 ساله باستانی در پرو (فیلم)

بزرگ‌ترین کاخ ساسانی که قرار بود 45 سال پیش سنگ‌هایش برده شود، چه با شکوه مرمت شده‌است / کاخی که 1800 سال قبل ساخته شد و 400 سال بعد مسلمانان ساخت گنبد را از روی آن یاد گرفتند (فیلم)

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 5 فیلم از نسل قدیم و جدید سینمای ایران در جشنواره ویسکانسین آمریکا جایزه بهترین فیلم جشنواره استانبول برای «جنگ جهانی سوم» انتقاد محسن تنابنده از سانسور تبلیغات «جنگ جهانی سوم»
بیلبورد جنگ جهانی سوم بدون هیچ سانسوری در خیابان‌های تهران (+ عکس) 2
بیلبورد جنگ جهانی سوم بدون هیچ سانسوری در خیابان‌های تهران (+ عکس) 3
بیلبورد جنگ جهانی سوم بدون هیچ سانسوری در خیابان‌های تهران (+ عکس) 4
بیلبورد جنگ جهانی سوم بدون هیچ سانسوری در خیابان‌های تهران (+ عکس) 5