چهارشنبه 18 مهر 1403

بیماران کووید 19 در جاجرم سی تی اسکن می‌شوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیماران کووید 19 در جاجرم سی تی اسکن می‌شوند

بجنورد - ایرنا - فرماندار شهرستان جاجرم گفت: با راه‌اندازی یک دستگاه سی. تی. اسکن در بیمارستان جوادالائمه (ع) این شهرستان، ببیماران کووید 19 به موقع شناسایی و درمان می‌شوند.

رضا آذری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی در این شهرستان، تامین دستگاه سی. تی اسکن برای بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان است که با پیگیری های انجام شده، تامین و در روزهای آتی نصب می شود.

وی افزود: تامین این دستگاه، از 2 ماه پیش در دستور کار بود و اکنون با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم بیمارستان جوادالائمه این شهرستان در سال 98 تکمیل شد گفت: با پیگیری های که انجام شد اکنون بخش های مختلف بیمارستان از جمله آی. سی. یو، عادی و ویژه، تکمیل و تجهیز شده است.

آذری با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید، گام های ارزشمندی برای ارتقای خدمات رسانی به مردم در حوزه درمان و بهداشت برداشته شده است گفت: فاز دوم بیمارستان جوادالائمه (ع) این شهرستان از سال های گذشته آغاز شده بود اما به علت های، تکمیل نشده بود که با تلاش مسوولان، در یک و نیم گذشته تکمیل و به 64 تخت ارتقا یافته است.

فرماندار شهرستان جاجرم افزود: با تامین 40 میلیارد ریال اعتبار، تجهیزات مورد نیاز در بخش های مختلف بیمارستان، تامین و تجهیز شده است.

هم اکنون شهرستان های استان خراسان شمالی بجز راز و جرگلان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

مرکز شهرستان 37 هزار نفری جاجرم در 150 کیلومتری جنوب بجنورد واقع است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*