پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بیماری های عفونی

بیماری های عفونی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در چندین مطالعه اثرات سیر بر سلامت استخوان ها به خصوص استخوان زنان پس از یائسگی مورد اندازه گیری قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشتر فواید سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبات گوگردی آن است که هنگام خرد کردن، له کردن یا جویدن یک حبه سیر تشکیل می شود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده چابهار در مجلس یازدهم گفت: با توجه به اینکه خانه‌ها کاملا خالی شده‌اند و راه‌ها به دلیل سیل از بین رفتند، هر روز شاهد یک حادثه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

متخصصان بیماری های عفونی بر این باورند که عفونت ها ممکن است با حملات قلبی مرتبط باشند. عفونت باعث ایجاد استرس در بدن خواهد شد و هرگونه استرس نیز باعث می شود که فرد دچار حمله قلبی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از اصلی‌ترین تهدیدات سال آتی برای کل دنیا تغییرات شدید آب‌وهوایی است. دومین خطر نیز انتشار اطلاعات غلط و نادرست توسط هوش مصنوعی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصص ها معتقدند که بیماری های قلبی به خودی خود به‌وجود نمی آیند و برخی عفونت ها در حملات قلبی تاثیر گذار هستند از این رو بهتر است عفونت های خطرناک را بشناسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «سرزمین بارانی»، «کفش های آهنی»، «زندگی ماریا»، «آواز در خواب»، «مسافر»، «نیوتن»، «در مسیر تندباد»، «امپراطور»، «بال‌ها»، «آواز زنبوران»، «طلا و مس»، «موزه پرماجرا»، «باغبان»، «جوی»، «معجزه آبی»، «فلیکا»، «دکتر»، «ریچارد جول»، «هیاهوی بچه»، «تک تیرانداز»، «ماراکار: قهرمان دریا»، «داستان اسباب بازی 4»، «عصر...

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای آخر هفته 27 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته دو فیلم جدید «زندگی ماریا» و «ریچارد جول» و چند فیلم قدیمی همچون «باغبان»، «طلا و مس» و «تک تیرانداز» را تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: امروز شاهد انسان‌کشی نظام‌مند توسط رژیم صهیونسیتی در غزه هستیم و جهان با شرم‌آورترین بحران اخلاقی و انسانی روبه‌رو است.

خبرگزاری تسنیم

در مطالعه انجام شده توسط دانیال نیری کارشناس دانشگاه ایالتی هومبولت کالیفرنیا ثبت حمله سگ‌های ولگرد به حداقل 17گونه پستاندار در ایران گزارش شده که منجر به کشتار 141 حیوان از این 17 گونه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سابق رئیس دستگاه اطلاعات فلسطین هدف نخست‌وزیر اسرائیل از یورش به شهر رفح را دسترسی به محور فیلادلفیا دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هلال احمر فلسطین اعلام کرد: در نتیجه ازدحام جمعیت در شهر رفح بیش از 100 هزار آواره فلسطینی در معرض بیماری های عفونی و واگیردار قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران با اشاره به اجباری شدن دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان تاکید کرد که واکسن اول برای افراد بالای 70 سال نیز توصیه می شود.