شنبه 15 اردیبهشت 1403

بیماری های عفونی

بیماری های عفونی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران با اشاره به اجباری شدن دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان تاکید کرد که واکسن اول برای افراد بالای 70 سال نیز توصیه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استفاده از کفش های مناسب باعث ایجاد بیماری های عفونی و پوستی می شود. استفاده از کفش های مناسب باعث ایجاد بیماری های عفونی و پوستی می شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ به گفته بعضی از متخصصین انتخاب کفش مناسب مانند واکسینه شدن در برابر بیماری ها است و بسیاری از حرکت های بدن مانند نشستن، راه رفتن و خم شدن تحت تاثیر کفشی است که افراد استفاده می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آبریزش بینی یکی از دغدغه‌های افرادی است که در فصل پاییز و بهار دچار حساسیت فصلی می‌شوند شما برای درمان می‌توانید از توصیه‌های طب سنتی استفاده کنید. با تغییر فصل برخی از افراد دچار آلرژی و حساسیت و به دنبال آن آبریزش بینی می شوند. هر چیزی که بافت های بینی را ملتهب سازد به آبریزش بینی منجر خواهد شد. عطسه، آبریزش بینی، خارش، سرخی و اشک آمدن از چشم ها، احساس خارش در سقف دهان و پشت گلو از...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - متخصص بیماری های عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر هشدار فراگیری و لزوم تزریق واکسن آنفلوآنزا به افراد پُرخطر گفت که البته این تصور نادرست که تزریق واکسن به تنهایی می تواند فرد را در برابر این بیماری مصون کند باعث شده تا افراد ملاحظات بهداشتی لازم در این زمینه را رعایت نکنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

تب یکی از شایع ترین علائم بیماری های عفونی است. تب می تواند ناشی از ویروس ها، باکتری ها، یا انگل ها باشد. برای اطلاع از جزئیات درمان تب با این روش متفاوت با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به کشندگی 100 درصدی بیماری "هاری" از افراد خواست هر نوع گزش حیوانات را جدی گرفته و در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی مراجعه کنند. دکتر محمدحسین زمانیان به مناسبت روز جهانی هاری (ششم مهر)، از این بیماری به عنوان یک بیماری کشنده یاد کرد و افزود: در صورت ابتلای افراد به هاری و عدم درمان به موقع آن، افراد در خوشبینانه ترین حالت تا یک ماه زنده می‌مانند. وی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قسمت هایی از مرغ مانند بال و گردن, دل و جگر و سنگدان, پوست و دنبالچه و پای مرغ توسط خانوارها مصرف می شود اما قسمت هایی از مرغ به دلیل عوارض خطرناک نباید مصرف شود.

وب‌گاه فرارو

فشار احتمال آسیب دیدن موهای خیس را بسیار راحت تر از آسیب دیدن موهای خشک می سازد. علاوه بر این، موهای مرطوب می توانند رشد باکتری ها را بر روی ملحفه و بالش شما تشدید کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایگور کریلوف، رئیس نیروی حفاظت تشعشعی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه مدعی است که آمریکا هواپیماهای بدون سرنشینی را آماده کرده است که در داخل آنها هزاران پشه با انواع بیماری های عفونی وجود دارد و پشه ها سربازان را می کشند./ بیسیمچی

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر شمار مراجعه کنندگان و موارد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در مراکز درمانی زیاد شده و از مردم می خواهیم هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

مسئله اول غرب، برنامه هسته ای ایران نیست، مساله نخست آمریکا و اروپا در برابر ایران، سیاست و نگاه ایران نسبت به اسرائیل و یهودیان است.