شنبه 15 اردیبهشت 1403

بیماری های عفونی

بیماری های عفونی

وب‌گاه خبر آنلاین

در جشنواره خوارزمی امسال یک ایرانی - سوئدی و دو چینی برگزیده شدند. برگزیدگان سال قبل این جشنواره یک فرانسوی، یک ایتالیایی و یک چینی برگزیدگان این جشنواره بودند.

وب‌گاه 55 آنلاین

علاوه بر رعایت نکاتی که ذکر شد توصیه می شود از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان نیز خودداری کنید. زیرا این گونه لباس ها از عبور جریان هوا جلوگیری می کند و اجازه تهویه را نمی دهد و شرایط را برای رشد قارچ ها و میکروب ها فراهم میکند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردوغان برای بار سوم سودای ریاست جمهوری دارد و اگر موفق به کسب آرای لازم شود، می تواند 5 سال دیگر در قدرت باشد. اگر این اتفاق بیفتد، او رکورد ربع قرن قدرت در جمهوری 100 ساله ترکیه را از آن خود خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکنون اردوغان برای بار سوم سودای ریاست جمهوری دارد و اگر موفق به کسب آرای لازم شود، می تواند 5 سال دیگر در قدرت باشد. اگر این اتفاق بیفتد، او رکورد ربع قرن قدرت در جمهوری 100 ساله ترکیه را از آن خود خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر آنتی‌بیوتیک به درستی مصرف نشود، تنها باکتری‌های حساس را از بین می‌برد و تعدادی را در محل درگیر باقی می‌گذارد که منجر به رشد دوباره باکتری مقاوم و بروز عفونت ثانویه در همان محل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کارشناس کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو، گفت: اگر آنتی‌بیوتیک به درستی مصرف نشود، منجر به رشد دوباره باکتری مقاوم و بروز عفونت ثانویه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو، گفت: اگر آنتی‌بیوتیک به درستی مصرف نشود، منجر به رشد دوباره باکتری مقاوم و بروز عفونت ثانویه می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنجبیل به عنوان یک ادویه مفید در آشپزی و بسیاری از فرهنگ های سنتی استفاده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

زنجبیل به عنوان یک ادویه مفید در آشپزی و بسیاری از فرهنگ های سنتی استفاده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

"زنجبیل" یک گیاه بسیار فوق العاده است که خواص و فواید آن بر روی سلامتی انسان باور نکردنی می باشد، همچنین یک گیاه بسیار عالی برای مقابله با سرطان است. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر و بهتر بدانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنفولانزا؛ یک بیماری عفونی و شبیه به سرماخوردگی است که در مواردی می‌تواند منجر به مرگ شود.

وب‌گاه فرارو

یک ویروس خطرناک که در نوع شدید یا خفیف می‌تواند کشنده باشد! این بیماری از یک سرماخوردگی ساده شروع می‌شود البته در کنار علائم مشترک با سرماخوردگی نشانه های خاص‌تری هم دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویتامینD به نام ویتامین نور خورشید نیز شناخته می شود. این ویتامین به طور طبیعی در اثر تابش نورخورشید بر سطح پوست ساخته می شود.