سه‌شنبه 1 خرداد 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن در ادامه سلسله گاف‌هایش که سلامت او را زیر سوال برده‌اند، گفت در زمان همه‌گیری کووید -19 در مقام معاون «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا خدمت می‌کرده و اوباما به او دستور داده بود برای کمک به پاسخ به این همه‌گیری به «دیترویت» برود!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,100,000 (چهل میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.25 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم شیب نزولی را تجربه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آاس گزارشی منتشر کرده از سرنوشت ستاره هایی که "در سال های اخیر" از رئال جدا شده اند و هرگز روزهای خوبشان در رئال را تکرار نکردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با تدبیر شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ما توانستیم صنعت هسته‌ای را قدرتمند و پرشتاب جلو ببریم.

وب‌گاه گسترش

بیست و هشتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، امروز سه‌شنبه اول خرداد ماه 1403 از ظهر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان با حضور در سفارت ایران در این کشور بار دیگر شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و همراهان آن‌ها در سانحه هوایی را تسلیت گفت./ فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد. قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به قیمت دلار هر روز در حال نوسان است. آخرین قیمت موبایل چند است؟ به‌گزارش عرشه آنلاین، گلکسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

قاسم ژومارت توکایف رئیس جمهوری قزاقستان که ریاست فعلی سازمان همکاری شانگهای را نیز به عهده دارد درگذشت غم‌انگیز رئیس جمهور و وزیر امور خارجه را به رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان صبح امروز در سفری اعلام‌نشده به کی‌یف رفت، دیداری که به دلیل نگرانی‌های امنیتی پیش‌تر اعلام نشده بود.

وب‌گاه گسترش

دستاوردهای سولانا فراتر از تعداد معاملات است. طبق گزارش‌ها، این شبکه اخیراً عنوان «سریع‌ترین بلاکچین» را در بین شبکه‌های اصلی کسب کرده است. این در حالی است که سولانا در حال حاضر فقط به 1.6 درصد از حداکثر سرعت تئوری خود، یعنی 65 هزار تراکنش در ثانیه (TPS) دست یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

ناصر الخلیفی دیشب به مراسم شام خداحافظی امباپه دعوت شده بود، ولی آن را قبول نکرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان صبح امروز در سفری اعلام‌نشده به کی‌یف رفت، دیداری که به دلیل نگرانی‌های امنیتی پیش‌تر اعلام نشده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

الجزیره با تمجید از مواضع شهید آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان در حمایت از مقاومت فلسطین اعلام کرد امروز فلسطین یکی از بزرگترین حامیان خود را از دست داد.

وب‌گاه گسترش

شواهد نشان می دهد که چین روزانه 830 هزار بشکه نفت خام ذخیره می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر فوری با انتشار فیلمی از تلویزیون ترکیه نوشت: فولیا اوزتورک خبرنگار سی ان ان ترک اولین خبرنگاری بود که به لاشه هلی کوپتر رئیس جمهور ایران رسید! به گزارش عرشه آنلاین، خبر فوری با انتشار فیلمی از تلویزیون ترکیه نوشت: فولیا اوزتورک خبرنگار سی ان ان ترک اولین خبرنگاری بود که به لاشه هلی کوپتر رئیس جمهور ایران رسید!

خبرگزاری تسنیم

وقوع یک حادثه در حین عملیات عمرانی مربوط به نوسازی ورزشگاه خانگی تیم فوتبال رئال مادرید، باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره گروهی از مردم پایتخت اسپانیا شد.