شنبه 15 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی پرونده نیکا شاکرمی، توسط مراجع ذی‌صلاح قانونی، مشخص کرده است، مرگ او ارتباطی با اغتشاشات نداشته و صرفا نام او در آن روزها به واسطه مرگ مشکوک در لیست پروژه کشته‌سازی‌ها قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزبه چشمی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بازیکنان استقلال وارد چمن یادگار امام خواهد شد. روزبه چشمی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بازیکنان استقلال وارد چمن یادگار امام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور 6 موشک دوربرد موسوم به «اتکمز» ساخت آمریکا و 2 بمب هوایی هدایت‌شونده «هامر» که اوکراین در 24 ساعت گذشته پرتاب کرده بود را سرنگون کرده است.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

آرژانتین دوست دارد اسطوره بزرگش لیونل مسی، جاودانه باشد. به همین خاطر است که آرژانتینی‌ها حتی دوست ندارد کلمه بازنشستگی مسی را بشنوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد، زخمی که کرونا بر جمعیت شاغلان کشور وارد کرده، التیام یافته و سرانجام شمار شاغلین در مقایسه با ایام قبل از کرونا، بیشتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسم بردن از جنگنده سوخو 35 یا پنهان‌کار سوخو 57 کافی است تا انبوه نظرات از هر طرفی سرازیر شود؛ سوخو -75 روسی نیز همین پتانسیل را برای برافروختن یک بحث پرجنب‌وجوش دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، رنگ‌های سمی به‌کار رفته در جلد کتاب‌های قرن نوزدهم می‌توانند به مسمومیت شدید و حتی مرگ افرادی منجر شوند که به آنها دست می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه «بیرزیت» در رام‌الله سفیر آلمان را در اعتراض به موضعگیری برلین درباره جنگ علیه غزه بیرون کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله آمریکایی تایم: به کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ نمی‌داد. حماس هیچ پولی نداشت.