شنبه 15 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را در خصوص وقوع حادثه دریایی در آب‌های اطراف یمن دریافت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌شرکت توزیع برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم فردا، 12 اردیبهشت‌ماه در ساعات مشخص خبر داد. شرکت توزیع برق استان گیلان امروز، 11 اردیبهشت‌ماه با صدور اطلاعیه‌ای از قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مارسل دسایی معتقد است بایرن گزینه‌ای ایده‌آل برای زیدان نیست و او هرگز تمایلی برای هدایت این تیم ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 را در عرشه آنلاین بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه هلند، امروز (سه‌شنبه) از دریافت گزارش رژیم صهیونیستی درباره اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور تقسیمات استان تهران را یک آورده مهم دانست و گفت: این موضوع توسط دولت در دست بررسی است و مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود. وزیر کشور تقسیمات استان تهران را یک آورده مهم دانست و گفت: این موضوع توسط دولت در دست بررسی است و مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود. به گزارش عرشه آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در شورای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت. ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

نایب‌رئیس اتحادیه فرش دستباف اعلام کرد که در حال حاضر صادرات فرش به میزان میلیارد دلاری رسیده است که در گذشته تنها یک تاجر برای خود انجام می‌داد. به عبارت دیگر، حجم صادرات فرش به طور کلی افزایش یافته است و این عملکرد صادراتی به تمام صنعت فرش تعمیم یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. به گزارش عرشه آنلاین، معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور سابق آمریکا درباره همکاری نظامی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد مدعی شد که نتانیاهو درست لحظاتی قبل از حمله کنار رفت.

وب‌گاه تابناک

رگولاتورهای اتحادیه اروپا قرار است تحقیقاتی را درباره عملکرد شرکت متا در مقابله با نشر اطلاعات غلط در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت، آغاز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که 17 تا 19 اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی در تلاش است چهار اسطوره ایتالیا را برای حضور در یورو 2024 به کادر فنی خود اضافه کند: روبرتو باجو، الکس دل‌پیرو، فرانچسکو توتی و جان‌لوئیجی بوفون.

وب‌گاه ورزش سه

هیچ بازیکنی به اندازه هری کین در فصل نخستش برای تیمش گلزنی و گلسازی نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه بایرن مونیخ نسبت به استخدام سرمربی پیشین منچستریونایتد اطمینان دارد.