جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور: حضور اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشارهایی از طرف قدرتمندان، زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند. وزیر کشور: حضور اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشارهایی از طرف قدرتمندان، زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با مجله تایم از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.

خبرگزاری تسنیم

شنیدن خبر برگزاری اجلاس بین المللی ایران و آفریقا و ایران اکسپو 2024، با حضور 2300 تاجر خارجی آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل از شگفتی های این روزها و نشان دهنده امنیت بالای سرمایه گذاری در کشور ماست و شیرینی پیروزی وعده صادق را دوچندان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه در گزارشی خواستار تحقیقات بین‌المللی در خصوص احتمال استفاده اسرائیل از سلاح‌های «گرمافشاری» (ترموباریک) در غزه شد؛ بمب‌های که موجب تبخیر یا ذوب شدن پیکر افراد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه BBC انگلیسی گزارش خود نوشت: «سندی که تحقیقات ما روی آن تمرکز دارد، حاوی چند تناقض است. به‌عنوان‌مثال، نیروی انتظامی، با عنوان «ناجا» ذکر شده؛ درحالی‌که در آن زمان «فراجا» نام داشت.» همشهری به نقل از نوشت: شبکه BBC انگلیسی در گزارشی مدعی شد که طبق اسناد محرمانه، نیروهای امنیتی، نیکا شاکرمی را دستگیر کرده و در ماشین یخچال‌دار، بعد از تعرض جنسی به قتل رساندند. قبل از آنکه اسناد ادعایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سازمان حقوق بشری از احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حرارتی در غزه و تبخیر و ذوب کردن اجساد خبر داد.

وب‌گاه گسترش

قطعات یدکی خودرو با مشکل تقلب مواجه هستند. این مسئله نه تنها به اقتصاد و بودجه مصرف‌کنندگان آسیب می‌رساند، بلکه می‌تواند خطرات جانی هم در پی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمون استخدامی دبیری با شرکت بیش از یک میلیون داوطلب در تاریخ 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه سه روز قبل متقاضیان اقدام به دریافت کنند. آزمون استخدامی دبیری با شرکت بیش از یک میلیون داوطلب در تاریخ 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه سه روز قبل متقاضیان اقدام به دریافت کنند. به گزارش عرشه آنلاین، بر این اساس مقرر شد تا در استخدامی دبیری 1403 برای...

وب‌گاه ورزش سه

سرنوشت بازیکنانی که آخرین بار به عنوان بازیکن بایرن مونیخ، رئال مادرید را در 90 دقیقه شکست دادند بسیار جالب است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید.

وب‌گاه ورزش سه

آرسنال موفق شده در این فصل از لیگ برتر انگلیس بیشترین گل را در شروع مجدد به ثمر برساند و در این آمار پیشتاز باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که «متین گوراک» رئیس ستاد مشترک این کشور با «اسامه عسکر» همتای مصری خود درباره ساخت کارخانه های اسلحه سازی در مصر گفت وگو کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال حشاشین این روزها خیلی دیده شده، سریالی که به زندگی حسن صباح می‌پردازد و دستپخت مصری‌هاست. سریال حشاشین این روزها خیلی دیده شده، سریالی که به زندگی حسن صباح می‌پردازد و دستپخت مصری‌هاست.

وب‌گاه گسترش

حمایت هفت ساله از تولید محصولات خانگی و خودرو در داخل کشور نقش مهمی در تقویت صنایع داخلی و ایجاد اشتغال داشته است. این سیاست‌ها در برخوردار کردن تولیدکنندگان داخلی از تسهیلات مالی، معافیت‌های مالیاتی و تضمین بازار فروش تأکید داشته‌اند. این تحرکات باعث ایجاد رقابت قدرتمندتری در بازار داخلی و کاهش وابستگی به واردات شده است.