شنبه 29 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از شهادت یکی از رزمندگان خود در مسیر دفاع از قدس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام‌جمعه سمنان با انتقاد از مصوبه جنجالی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی روز‌های شنبه از ایام هفته گفت: مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی با تعطیل بودن روز شنبه ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان برای چهارمین بار در دوران حرفه‌ایش، در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال نشریه فوربس قرار گرفت. ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان برای چهارمین بار در دوران حرفه‌ایش، در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال نشریه فوربس قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ در تازه‌ترین رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران سال نشریه معتبر «فوربس»، کریستیانو رونالدو، ستاره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام‌جمعه سمنان با انتقاد از مصوبه جنجالی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی روز‌های شنبه از ایام هفته گفت: مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی با تعطیل بودن روز شنبه ندارد.

وب‌گاه فرارو

برای اولین بار در چند دهه اخیر فصل جدید لالیگا در وسط هفته شروع خواهد شد که ممکن است با تعویق بازی رئال نیز همراه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پنهان‌کاری وزارت خارجه آمریکا درباره دلایل تعلیق از کار «رابرت مالی»، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران ادامه دارد و این موضوع انتقاد قانونگذاران آن کشور را به همراه داشته است. «جیم ریش»، عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه در یک جلسه استماع در این مجلس خواستار صدور احضاریه‌ای برای دریافت پاسخ از وزارت خارجه درباره دلایل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دادگستری آمریکا مدعی شد که دولت کره‌شمالی با نفوذ به بیش از 300 شرکت آمریکایی، حداقل 6 میلیون و 800 هزار دلار از منابع مالی آنها را از آن خود کردند.

وب‌گاه گسترش

براساس گزارش های اخیر بازار خودرو در ایران، قیمت خودروی پژوپارس LX صفر به مبلغ 850 میلیون تومان رسید و در حال حاضر با کاهش 10 میلیون تومانی به 840 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه پکن و مسکو برای تشکیل جهان چند قطبی مصمم هستند، گفت بهتر است سلطه‌گران جهان به صورت مسالمت‌آمیز به این تغییر تن دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومین جلسه استماع دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه برای پیگیری شکایت آفریقای جنوبی علیه جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی وزیر امور خارجه از گروه بریکس به عنوان هسته اولیه و پیشران اراده جمعی بین‌المللی برای ساختن جهانی مبتنی بر عدالت و تأمین منافع کشورهای مستقل یاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان غذا و دارو، از تبدیل کشورمان به عنوان یکی از صادرکنندگان ونتیلاتور به اروپا خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به جانی اینفانتینو گفت: این جنایات برخلاف اساسنامه فیفاست و این نهاد نمی‌تواند رفتار متفاوتی با این جنایات داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هر چه سن بالاتر برود تعداد بیماران مبتلا به فشار خون نیز افزایش پیدا می‌کنند؛ نمی‌توان برای افزایش سن کاری کرد، اما می‌توان برای تشخیص و مراقبت در خصوص این بیماری تدابیر بیشتری داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مذاکرات آغاز تجارت برق بین ایران و ترکیه در دیدار مدیرعامل شرکت توانیر با وزیر انرژی و منابع طبیعی این کشور در آنکارا نهایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: روسیه در حال حاضر طرحی برای سیطره بر خارکف ندارد. خبرنگاران هنگامی که درباره برنامه‌های روسیه برای خارکف سوال کردند؛ رئیس جمهور روسیه پاسخ داد: در مورد خارکف، امروز چنین طرحی وجود ندارد. رئیس جمهور روسیه مسئولیت آنچه را در محور خارکف اتفاق می‌افتد را بر عهده نیرو‌های مسلح اوکراین...