پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری مهر

دردسرهای هروه رنار برای انتخاب ترکیب مورد نظر خودش در مسابقه روز پایانی گروه سوم مقابل مکزیک همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل دادگستری استان کرمان: در پی پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی، امروز جلسه ای در این رابطه با حضور مسئولان قضایی دادگستری استان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه، به دنبال جذبسردار آزمون بعد از مسابقات جام جهانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید دهدار از اعضای جداشده فرقه رجوی گفت: در حالی که فضای ترسناکی برای ما درست کرده بودند که اگر پایتان به ایران رسید فاتحه‌تان خوانده است، خوشبختانه مسئولین ایران بسیار خوب برخورد کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال رسانه‌ای در توئیتر خود ضمن تکذیب فیلم منتشر شده از روایتی پرده برداشته است که در آن آرمین خامه با تعرض جنسی به کارمندان شبکه تروریستی اینترنشنال ارتقای شغل گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

این یک روش ارزشمند در GEIPAN است که توسط روانشناس متخصص ما طراحی شده است. همچنین در موارد پیچیده، کارشناسان چند رشته‌ای ما برای کمک به پیشبرد مطالعه و تصمیم‌گیری جمعی در مورد نتیجه‌گیری احضار می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق روز سه‌شنبه 8 آذرماه به دعوت سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران برای سفری دو روزه راهی تهران خواهد شد و با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد کرد؛ سفری که به نظر می‌رسد حل پرونده‌های امنیتی دو کشور در راس محورها و رایزنی‌های آن خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

کانادا برای نخستین بار در تاریخ قهرمان جام دیویس شد.

وب‌گاه الف

در پی پیشگامی آلمان برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد رویدادهای اخیر کشورمان و تکرار اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی، هانس اودو موتسل سفیر جمهوری فدرال آلمان بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگیری مسلحانه در سراوان، آزادی برخی از زندانیان سیاسی، تذکر تند و تیز برخی نمایندگان به وزرای رئیسی از خبرهای مهم 24 ساعته گذشته بودند که در این «بسته خبری اقتصادنیوز» به آنان اشاره شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روشن می‌گوید: تیم ملی آمریکا در دو دیدار گذشته عملکرد خوبی داشتند. آنها نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی کردند. بازیکنان جوان و سرعتی دارند اما در خط حمله تمام کننده ندارند که این به سود ما خواهد بود.