پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه: هیچ‌گونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

دوحه - ایرنا - تساوی آلمان مقابل اسپانیا با یک گل دقیقه پایانی، مهم‌ترین نتیجه بازی‌های روز هشتم جام‌جهانی بود که سبب شد شاگردان هانسی فلیک که جام را با شکست برابر ژاپن آغاز کرده بودند، خداحافظی زودهنگامی با جام نداشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موج نافرمانی مدتی در سرزمینی که رهبری اش برای سومین بار در اختیار شی جین پینگ قرار گرفته، بی سابقه است چرا که ناامیدی از سیاست های دستوری رئیس جمهور برای مقابله با کووید افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصمیم ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به ضرر عربستانی ها شد.

وب‌گاه ورزش سه

کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از بازی حساس با آمریکا را میتوانید از آنتن تماشا کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی‌رغم تهاجم قریب‌الوقوع و مورد هدف قرار گرفتن نیروهای سوری، دولت بشار اسد تمایلی به مقابله ندارد، به خصوص که متحدش روسیه به نظر می رسد علاقه ای به رویارویی دیگر ندارد زیرا منابع خود را به سمت جنگ در اوکراین سوق می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در جدیدترین پیش‌بینی خود از تداوم کاهش بارش در هفته جاری نسبت به هفته قبل در حوضه‌های آبریز کشور خبر داد و اعلام کرد: حوضه‌های آبریز مناطق شمالی و غربی این هفته بارش دارند و هفته آینده حوضه‌های آبریز جنوب غربی، غرب و شمالی شاهد بارش خواهند بود.

خبرگزاری دانا

در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، هانس ادو موتسل سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.

خبرگزاری دانا

حمید رضا ترقی گفت: اتصال جمهوری اسلامی ایران به پیمان شانگهای می تواند ضریب امنیت ملی کشور را افزایش دهد و مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه با ماسک ضد بمب شیمیایی وارد سالن سخنگو شد.

خبرگزاری دانا

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: باتوجه به اینکه «سوچی» و «زنیت» تیم‌های ریاست جمهوری روسیه هستند، به قربان بردیف دستور داده بودند که هدایت سوچی را برعهده بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 32 هزار و 59 تومان (سی و دو هزار و پنجاه و نه تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

تبریز - سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه هواداران به شایعات توجه نکنند، گفت: به زودی سرمربی جدید تراکتور انتخاب و معرفی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز همراه با یک ماسک شیمیایی در نشست هفتگی خود در جمع خبرنگاران حضور یافت.

وب‌گاه الف

ایران می‌خواهد گاز روسیه را یا بخرد، یا سوآپ کند و با استفاده از این ظرفیت صادرات گاز به پاکستان را فراهم کند. روسیه اعلام کرده که در این همکاری، خط لوله در بخش پاکستان را که حتی یک کیلومتر آن ساخته نشده، احداث و امنیت خط را نیز تأمین می‌کند.