جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

کربلا این شهر که نامش والاست کارش هم بالا گرفته در دنیای معاصر؛ در 10 روز میزبان بیش از 20 میلیون نفر است و از این نظر بالاتر است از شهرهای توریستی مشهور دنیا یعنی لندن و پاریس و رُم.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.

وب‌گاه الف

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار بوشهر گفت: به هر مدیری که خود یا فرزندانش اقامت خارج از کشور دارند، فقط دو ماه فرصت داده می‌شود تا نسبت به برگشت یا لغو تابعیت اقدام کند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل گمرک ایران گفت: اقدامات گمرک ایران در 3 بخش درون سازمانی، ملی و بین المللی در این مدت از جمله عوامل موثر افزایش 30 درصدی میزان تجارت در پنج ماهه امسال بین ایران و کشورهای اوراسیا بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی رضاپور، تحلیل‌گر بازارهای مالی در برنامه مارکت‌تایمز از احتمال بالارفتن قیمت دلار متاثر از سیاست های فدرال رزرو میگوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین اعلام کرد اگر ارسال برق نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به این کشور همچنان قطع باشد، کی‌یف زمستان سختی در پیش خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به 12 رفتار مردان ایرانی اشاره می‌کنیم که زنان از آن متنفرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «الکسی دانیلوف»، دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین می‌گوید به علت اختلال در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، این کشور زمستان سختی را در پیش خواهد داشت. وی دراین‌باره گفت: اگر اوکراین همچنان نتواند برق از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا دریافت کند، باید منتظر زمستانی سخت باشد. با این حال «ولادیمیر روگوف»، از اعضای شورای اصلی اداره منطقه زاپروژیا روز شنبه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان در رای‌الیوم می‌نویسد: اکثر نشانه‌های نمایان شده حکایت از آن دارد که احتمال امضای توافق هسته‌ای ایران و آمریکا بیش از پیش دور از دسترس قرار گرفته است. نویسنده می‌افزاید: ایران دیگر فقط یک کشور در آستانه هسته‌ای شدن نیست بلکه پا را از این نیز فراتر گذاشته است و در بازی کسب فرصت که در آن مهارت دارد، برنده میدان است و در آن به برتری...

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق تعاون ایران طی اظهاراتی تأکید کرد که تلاش تهران برای تقویت روند صادرات به روسیه باید به افزایش 60 درصدی مبادلات تجاری بین دو کشور تا پایان سال کمک کند.

خبرگزاری تسنیم

معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر و پلیس بین‌الملل فراجا درخصوص گسترش همکاری‌ها برای استرداد مجرمین به کشور توافق کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خزانه محرمانه ملکه مجموعه‌ای از املاک و دارایی‌هاست که به صورت امانی نگهداری می‌شوند.

وب‌گاه الف

معاون آموزشی سابق وزارت علوم و استاد دانشگاه تهران گفت: ریشه‌یابی دلایل کم‌طرفدار شدن یک رشته نسبت به ایجاد علاقه کاذب برای ورود داوطلب به این رشته‌ها مهم‌تر است. نسل امروز، نسلی هوشمند است.