جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدیدترین برآورد سازمان ملل نشان می‌دهد متوسط ضریب جینی ایران به 40.9 واحد رسیده است و ایران از نظر شکاف درآمدی بین 156 کشور جهان وضعیت بهتری از آمریکا دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره تداوم فعالیت سامانه بارشی در 9 استان کشور هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی آیتی عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود. به نوشته نامه‌نیوز، اسحاق جهانگیری در قالب کتاب «بدون دود و آتش و خون» که کتابی گفت‌وگومحور است، مسائلی را بیان کرده که حواشی زیادی ایجاد کرده است. او سعی...

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی اعلام و تاکید کرد که در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از نکات مثبتی که برای دولت جدید شمرده می‌شد، یکدستی کامل جریان حاکمیت بود به این معنی که حداقل از درون ساختار قدرت کسی با سیاست‌های دولت مخالفت نمی‌کند یا چوب لای چرخ آن نمی‌گذارد. معلوم نیست که چرا در زمینه برجام از این نقطه قوت خود استفاده نمی‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: 12 تیم خارجی در کنار 3 تیم ایرانی برای حضور در تور بین‌المللی آذربایجان، اعلام آمادگی کردند و این مسابقات از نیمه اول مهرماه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق تعاون ایران طی اظهاراتی تأکید کرد که تلاش تهران برای تقویت روند صادرات به روسیه باید به افزایش 60 درصدی مبادلات تجاری بین دو کشور تا پایان سال کمک کند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر این نکته تاکید کرد که اگر خودروها زودتر تعیین تکلیف می‌شدند و شرایط عرضه یا استرداد فراهم میشد، شاهد این زیان‌ها نبودیم.

خبرگزاری مهر

تیم‌های لهستان و ایتالیا با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی و کسب ششمین برد متوالی خود به دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان راه یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در 9 استان نسبت به اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاروزی هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران گفت: جای «دراگان اسکوچیچ» بودم 2 ماه پیش استعفا می‌دادم چرا که وضعیت تیم ملی چندان خوب نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پیِ وقوع برخی درگیری ها میان نیروهای روسی و اوکراینی در منطقه ای که نیروگاه اتمی زاپوریژیا قرار دارد و گلوله باران نیروگاه اتمی مذکور، وحشت از وقوع یک فاجعه اتمی به قدری افزایش یافته که دولت های اوکراین، مجارستان، رومانی و مولداوی، اقدام به توزیع گسترده قرص های یُد در میانِ شهروندان خود می کنند و از آنها می خواهند که با مراجعه به داروخانه ها به طور رایگان اقدام به دریافتِ این قرص...

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی بسکتبال فرانسه، آلمان، اسلوونی و اسپانیا به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو بسکت 2022 صعود کردند.

وب‌گاه عصر ایران

مشاورین املاک سطح شهر قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در مناطق 22 گانه تهران را اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور ترکیه در نشست سیاسی بروکسل اروپایی‌ها را تهدید کرد که اگر اروپا در سریع‌ترین زمان ممکن به مطالبات ویژه ترکیه از جمله مذاکرات عضویت در اتحادیه اروپا و لغو ویزا برای شهروندان ترکیه‌ای جامه عمل نپوشاند، هزاران پناهجو و آواره را روانه اروپا خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.