جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری مهر

اصفهان - پروژه لرزه نگاری سیلک برای عملیات اکتشاف منابع هیدروکربوری در محدوده کویر مرنجاب از ابتدای شهریور امسال آغاز شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ترکیه 15 سال پیش متوجه ضعف ایرانیان در اصلاح این بند قانونی شد از این‌رو این ضعف را به فرصت تجاری تبدیل و شهرک‌های را برای خدمات و تعمیر فرش ایجاد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میخائیل اولیانوف نوشت: من از پاسخ ایران مطلع هستم و کاملاً متقاعد شده‌ام که این مانعی جدی در راه رسیدن به روز نهایی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

در لیگ پرتغال، پورتو با درخشش ستاره کشورمان به پیروزی رسید.

وب‌گاه فرارو

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که نتیجه خوبی کسب کردیم، ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مدت زمانی که خودروهای خارجی در محوطه پارکینگ مناطق آزاد بوده است برخی قطعات را سرقت کرده اند. این قطعات شامل زاپاس، ضبط صوت و کامپوتر خودرو می‌شود

خبرگزاری مهر

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر دولت بخواهد تمامی امور را خودش پیش ببرد و از واگذاری وظایف غیرحاکمیتی به بخش خصوصی طفره برود، هر وزارتخانه باید به 10 وزارتخانه جدید تقسیم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت کشور آلبانی امروز شنبه اعلام کرد که مورد حمله سایبری جدیدی قرار گرفته است و وب‌سایت‌های آنرا را هدف قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از تأکید مجید انصاری بر اهمیت "قانون" در گفتمان امام راحل؛ یک تحلیلگر مسائل سیاسی از وی پرسیده است: مطابق این نظر مهم امام، مسببان و حامیان فتنه88 چه نمره ای از شرف و ارزش انسانی می گیرند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگران معتقدند که پس از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و سیگنال‌های ضد و نقیض برجامی، انتظارات صعودی بار دیگر در بازار تهران تقویت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سری‌آ ایتالیا، میلان در بازی سخت مقابل سپمدوریا به برتری رسید.

وب‌گاه عصر ایران

هرچند ممکن است ملکه ژن طول عمرش را از مادرش که به هنگام مرگ صد سال داشت به ارث برده باشد اما در اینجا به رازهایی از عادت های غذایی او اشاره می کنیم که ممکن است تضمین کننده سلامتی و طول عمرش باشد

خبرگزاری تسنیم

ایگا اِشویانتک قهرمان تنیس آزاد آمریکا 2022 در بخش زنان شد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج اعتقاد دارد قطار شطرنج ایران در دوران سرپرستی از ریل خارج شده است و همچنان از ریل دورتر می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

ایتالیا در یک بازی آسان 3-0 اسلوونی را شکست داد و حریف لهستان در مسابقه فینال شد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در تلاشیم تیم ملی مردان دو تورنمنت خارجی داشته باشد، صربستان و روسیه کشورهایی هستند که آنها را رصد می‌کنیم و مطمئن باشید که تغییری در کادر فنی هندبال زنان نخواهیم داشت.