جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که جامعه معلمین رسمی و پیمانی ما حدود 970 هزار نفر هستند. علاوه بر آن حدود 20 هزار خرید خدمات و سایر داریم و مجموع آمار پرسنل به حدود یک میلیون نفر می‌رسد که البته به جز مدارس غیردولتی است

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی اعلام و تاکید کرد که در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در دیدار با رییس موزه تاریخ ادیان شهر سن‌پطرزبورگ راه‌های تقویت محتوایی بخش تاریخ اسلام این موزه را بررسی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آن چیزی که بیشتر محتمل است، این است که مجدداً یک قطعنامه تذکرآمیز صادر شود که در آن از ایران همکاری بیشتر با آژانس درخواست شود.

خبرگزاری مهر

«داستان بزرجمهر حکیم» اثر آرتور امانوئل کریستن سن با ترجمه و توضیحات منیژه احدزادگان آهنی توسط انتشارات طهوری منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نگرانی قانونی در مورد ویرایش این است که کاربران می‌توانند محتوای یک توئیت را پس از انتشار گسترده، به طور قابل توجهی تغییر دهند که این می‌تواند زمینه را برای انتشار اطلاعات نادرست، کلاهبرداری و موارد دیگر سوء استفاده فراهم کند.

وب‌گاه ورزش سه

ایگا اِشویانتک قهرمان تنیس آزاد آمریکا 2022 در بخش زنان شد.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بی‌اعتمادی به بورس میراث دولت قبل است و و بازار از آن رنج می‌برد، گفت: بار دیگر اعتماد از دست رفته به بورس باز می‌گردد و بازار سهام می‌تواند به جایگاه اصلی خود دست یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور آلبانی روز شنبه اعلام کرد که مورد حمله سایبری جدیدی قرار گرفته است و وب‌سایت‌های آنرا را هدف قرار داده است.

خبرگزاری دانا

اداره مهاجرت وزارت کشور ترکیه از اخراج 3 هزار و 38 مهاجر از این کشور بین تاریخ های 2 و 8 سپتامبر جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر

تورنمنت بین المللی هاکی روی یخ آبان ماه سالجاری با حضور دو تیم خارجی به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

من خیلی به تیم ایران و استعدادهایی که در این تیم وجود دارند علاقه دارم. آنها استعداد خوبی دارند، انرژی زیادی دارند و فکر می‌کنم برای سال‌ها در بین تیم‌های برتر دنیا قرار داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی رسمی راهی تیم اورال اوفا روسیه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس سازمان پدافند غیرعامل باید عضو بسیاری از شوراها باشد و در جلسات حضور یابد، اما در دولت روحانی، وی را برای حضور در جلسات دعوت نمی‌کردند.