جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - دادستان کرمانشاه با اشاره به اینکه سازمان اموال تملیکی در بحث تخلیه و توزیع کالاهای موجود در انبارها رتبه برتر کشور را دارد، گفت: رسوب کالا در این انبارها به صفر رسیده و تنها دستگاه‌های ماینر وجود دارند که آنهم به دلیل اینکه تصمیم گیری در مورد وضعیت آنها صورت نگرفته، بلا تکلیف مانده‌اند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام عبادی گفت: اصل پیاده روی اربعین نوعی تظاهرات محسوب می شود بر علیه جریان و افرادی که ابا عبدالله را به شهادت رساندند که در واقع به نوعی اعلان برائت از یزید زمان است و دشمنان از این بیداری اسلام می ترسند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انجمن ورزش شرکتهای فدراسیون ورزش کارگری در خلال مسابقات ورزشهای تابستانی شرکتها پیشنهاد اولین دوره این مسابقات رو مطرح و با استقبال روسیه و بلا روس اولین دوره این مسابقات به میزبانی ایران مال در تهران برگزار خواهد شد. امروز ستاد برگزاری این مسابقات با حضور امیر حسینی رییس انجمن ورزش شرکتها، جوادیان روابط بین الملل فدراسیون کارگری، وادی خیل مدیر ورزش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در 9 استان نسبت به اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاروزی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس باشگاه پورتو درباره وضعیت جدید مهاجم ایرانی به دنبال جنجال‌های شبیه‌سازی خطای پنالتی در دیدار هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه می‌نویسد: بحران انرژی و جهش قیمت برق و گاز این روز‌ها سوژه داغ بسیاری از رسانه‌های جهان است و برخلاف تصور بسیاری، این بحران می‌تواند دامنگیر ایران هم شود. قطع برق سال گذشته هفت میلیارد دلار خسارت به صنایع ایران وارد کرد. این آماری است که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منتشر کرده و گوشه‌ای از زیان سنگین ناترازی انرژی در بازار...

وب‌گاه عصر ایران

دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، متخصص ایمونولوژی می‌گوید: «ترانسفر - نقل و انتقال - پزشکان به دیگر کشورها امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و آژانس‌های مسافرتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای پزشکان دارند. جایی برای اقامت، تسهیل پروسه مصاحبه و اقامت را انجام می‌دهند. در واقع از بحث توریسم پزشکی به توریسم پزشک رسیده‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی اعلام و تاکید کرد که در مهرماه، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

در مرز‌های جنوبی، آن‌ها که مطمئن شده‌اند امکان بازشدن مرز وجود ندارد و دسته‌ای که از ازدحام و گرمای مسیر خسته شده‌اند ولی همچنان اشتیاق و اصرار به ادامه مسیر خود دارند، عازم غرب کشور و مرز خسروی می‌شوند؛ این تغییر مسیر را فروشندگان بین‌راهی نزدیک به کرمانشاه و در فاصله کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب هم به چشم دیده و تایید می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می رسد در شرایط فعلی سکه بازان نسبت به احتمال توافق هسته ای بدبین باشند. این دسته از معامله گران با برجسته کردن موضوع تحریم های جدید و از همه مهم تر بیانیه جدید سه کشو اروپایی از احتمال افزایش قیمت سکه سخن گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز شنبه شاخص‌های بورس برای چهارمین روز کاری نزول کردند. شاخص کل وارد کانال 1.3 میلیونی شد تا بازدهی 6 ماهه آن به صفر برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی به اظهارات گنجی درباره حضور فرزندان وزرای دولت در خارج از کشور واکنش کنایه آمیزی نشان داد.

خبرگزاری مهر

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه‌های سازندگی، هم میهن، شرق و آرمان ملی در گزارش‌های مفصل بدون اشاره به جنایات انگلیس خبیث علیه ملت ایران در دوره سلطنت الیزابت دوم، تلاش کردند ضمن تطهیر وی چهره‌ای رئوف و مهربان از این ملکه جنایتکار ترسیم کنند که حامی حقوق بشر، محیط‌زیست و حتی حیوانات بود منعکس کنند!

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی ایران و اوراسیا در 5 ماهه امسال به 1.3 میلیارد دلار رسید