شنبه 8 اردیبهشت 1403

بی‌توجهی سازمان لیگ به برنامه حریف استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بی‌توجهی سازمان لیگ به برنامه حریف استقلال

سازمان لیگ بررسی دقیقی روی زمان برگزاری دیدار آلومینیوم و استقلال نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های آلومینیوم و استقلال تهران در حالی باید روز بیست و چهارم فروردین‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برابر هم قرار بگیرند که شاگردان سید مجتبی حسینی با فشردگی شدیدی در برنامه بازی‌های خود مواجه هستند، اما در سمت مقابل چنین شرایطی برای آبی پوشان وجود ندارد.

استقلال تهران در هفته‌های 22 و 24 لیگ برتر و در روزهای 18 و 31 فروردین باید به مصاف تیم‌های مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین برود و در هر دو مسابقه میزبانی کند، اما در این بین یک دیدار خارج از خانه هم با آلومینیوم اراک دارد که سازمان لیگ زمان 24 فروردین را برای انجام این بازی انتخاب کرده که کاملا به ضرر شاگردان مجتبی حسینی است.

برخلاف استقلال که روز 18 فروردین در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند، آلومینیوم باید روز 20 فروردین در تبریز به مصاف تیم مدعی تراکتور برود و برای بازگشت به اراک و انجام دیدار با آبی‌پوشان فقط چهار روز فاصله دارد.

سازمان لیگ می‌توانست با توجه به فاصله زمانی 13 روزه بین دو مسابقه استقلال و البته زمان بازی‌های آلومینیوم، دیدار این دو تیم را در یکی از روزهای 25 یا 26 فروردین برگزار کند، اما به این مسئله بی‌توجه بوده تا سخت‌ترین برنامه‌ریزی ممکن در انتظار شاگردان مجتبی حسینی باشد.