چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

فعالان عرصه‌ی خبر و رسانه در ضیافت افطاری شرکت بیمه دی شرکت نمودند.

بر اساس آماری که بانک مرکزی اعلام کرده است، بانک دی در پایان سال 1402، پس از بانک مشترک ایران و ونزوئلا، کمترین میزان متقاضی در صف دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را داشته است.

با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) از سوی بانک رفاه کارگران برای شرکت پنجره آریا منتشر می‌شود.

«خرید اقساطی سوپرمارکتی» از کامل‌ترین شبکه فروشگاهی کشور با «تارا» امکان‌پذیر شد.

بانک صادرات ایران با پرداخت 106 هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در سال گذشته، حمایت از تشکیل خانواده و زوج‌های جوان را ادامه داد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر تلاش مضاعف، برنامه محوری و تخصص گرایی در همه ارکان و بخش های تابعه صندوق، هم افزایی و ارتقای سودآوری را از اهداف راهبردی و اولویت های صندوق در سال جهش تولید اعلام کرد.

شرکت به‌پرداخت ملت در اسفندماه سال 1402، با پوشش 47.94 درصدی مبالغ ابزار پذیرش موبایلی، بالاترین سهم را در این شاخص به خود اختصاص داد.

حریم بهداشتی مانع سرمایه گذاری در حوزه دامداری و مرغداری می‌شود. این ضوابط و حرایم خود مخل جهش تولید هستند و باید به گونه‌ای این ضوابط را اصلاح کنیم که هم فرصت سرمایه گذاری بدهیم و هم صدور مجوز‌ها با سهولت انجام شود و مانعی برای راه اندازی کسب و کار مردم نشوند.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم امروز با کاهش بیش از دو میلیون تومان، در سطح 38 میلیون و 800 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

مدیرعامل بیمه دی با همراهی معاونین شرکت، ضمن حضور در واحدهای ستادی با همکاران دیدار کرد.

مدیرعامل غول نفتی روسیه یعنی شرکت «گازپروم نفت» طی اظهاراتی پیش‌بینی کرد که قیمت نفت در سال جاری میلادی بین 80 تا 100 دلار در هر بشکه معامله شود.

منابع خبری بامداد دوشنبه از موافقت عراق برای ارسال سوخت به غزه و پذیرش مجروحان فلسطینی برای مداوا در این کشور خبر دادند

بانک تجارت با انتشار گزارشی مبسوط، میزان تسهیلات اعطایی به بخش‌های مختلف اقتصاد ایران اسلامی تا پایان اسفندماه 1402 را تشریح کرد.

از 27 دی ماه سال گذشته تا به امروز، در مجموع 2 هزار و 85 کیلوگرم طلا به قیمت حراجی فروخته شده، به گونه‌ای که بیش از هشت هزار میلیارد تومان نقدینگی جمع آوری شده است.

با هدف توسعه محصولات بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، سامانه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل Android بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.