چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تشریح محور برنامه‌های ترسیم شده برای سال 1403، از هدف‌گذاری رشد دست کم 20 درصدی شمارگان تولید و کاهش 12 درصدی هزینه‌های تمام شده محصولات در این سال خبر داد.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار، سودسازترین نمادها در روز منفی بورس، چهار نماد رکورد فروش را باز هم شکستند!، سود این نماد 333 درصد افزایش یافت!، ماجرای پترونوری و مطالبات ارزی، ورود و خروج سهامداران درصدی 14 فروردین 1403، سهام شرکت رسانه ای جنجالی ترامپ سقوط کرد!، رشد سریع فعالیت‌های تولیدی ایالات متحده از سال 2022؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

در اولین روز کاری پس از تعطیلات اخیر، بهای دلار و یورو در مرکز مبادله با کاهش رونمایی شد. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش همراه شده است.

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا با روشی سریع و راحت برای خرید بلیط هواپیما آشنا شوید.

چندی پیش مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت، از شناسایی نفت شیل در 10 نقطه کشور خبر داد حال باید دید نفت شیل چیست و کشف آن چه آثار مثبت یا منفی می‌تواند داشته باشد؟

کشتی آرای گفت: در معاملات امروز شاهد افزایش تقاضا در بازار هستیم و این مساله در کنار افزایش نرخ دلار آمریکا و رشد نرخ جهانی طلا، به افزایش هیجانی قیمت انواع طلا و سکه در بازار تهران منجر شده است.

مدل تامین مالی مبتنی بر شرکت سهام عام پروژه با بهره‌مندی از سهام ممتاز سودی در کنار تضمین کف سود بانکی، اطمینان و جذابیت لازم برای جلب مشارکت سرمایه‌های خد مردمی را مهیا خواهد کرد و بدین ترتیب مانع اصلی سرمایه‌گذاری مستقیم مردم در جهش تولید برداشته خواهد شد و کشور به سمت توسعه بیشتر و مردمی‌سازی اقتصاد حرکت خواهد کرد

عضو کمیسیون تخصصی اتاق اصناف ایران در مورد پیش‌بینی قیمت خودرو در سال جدید گفت: قیمت خودرو در سال 1403 نیز به میزان تامین نیاز بازار و همچنین نرخ تورم بستگی دارد، اگر نرخ تورم کاهشی شود قیمت خودرو هم کاهش پیدا می‌کند.

رئیس کمیته دائمی کنگره ملی خلق چین اعلام کرد چین قصد دارد در سال جاری نیروی محرکه قوی برای بهبود اقتصاد جهانی باقی بماند، بازارهای خود را گسترده‌تر به روی سرمایه‌گذاران خارجی بازکرده و رشد باکیفیت بالا را ترویج کند.

امروز مطالبی همچون شرایط دریافت 2000 دلار با کارت ملی، این هفته مراقب این 6 نماد باشید | تعلیق در کمین!، شیران چگونه مچ شرکت هندی را در دیوان عالی امارات خواباند؟!، دعوی حقوقی حپترو و زیرمجموعه تاپیکو بعد از 6 سال به پایان رسید؟!، سهامداران فروشنده این نماد‌ها بودند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 1.50 درصد افزایش به 2263 دلار و 27 سنت رسید.