جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

داده‌های جدید اقتصادی به سیاست‌گذاران مالی جهان اطمینان بیشتری می‌دهد که احتمالا می‌توانند تا تابستان بر تورم غلبه کرده و دوباره نرخ بهره را در جهان کاهش دهند.

تحلیلگر بازار رمزارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین می‌تواند از 330 هزار دلار فراتر رود و الگوهای تاریخی خود را تغییر دهد.

گشت‌های مشترک مبارزه با عرضه کالای قاچاق با حضور در برخی از مزون‌های لاکچری شمال تهران، پوشاک قاچاق عرضه‌شده در این واحد‌ها را جمع‌آوری کرده در اختیار مقامات قضائی قرار دادند.

تولید خودروهای الکتریکی نسل بعدی تا سال 2027 ارزان‌تر از خودروهای بنزینی خواهد بود.

جلسه ستاد استقبال از ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی بانک ایران زمین با هدف آمادگی و مدیریت گردش وجوه نقد در شبکه بانکی کشور با حضور نمایندگان مدیران امور بازرسی، مهندسی نرم افزار، بانکداری دیجیتال، شعب، حراست، روابط عمومی و ادارات حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی به میزبانی مدیریت امور مالی این بانک برگزار شد.

بانک تجارت با انتشار گزارشی، خدمات تسهیلاتی خود به بخش‌های مختلف اقتصاد ایران اسلامی در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی و شکوفایی اقتصاد کشور تا مقطع پایان بهمن‌ماه را تشریح کرد.

وزیر ارتباطات از ایرانسل، برای تأمین پایدار زیرساخت‌های ارتباطی لازم، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، تقدیر کرد.

در چهارمین رویداد «جایزه عصر تراکنش» اپلیکیشن بام بانک ملی ایران در بخش «اپلیکیشن‌های بانکی کشور» برگزیده شد.