سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

با هدف ورود نیروهای جوان به بخش های مدیریتی و اجرایی، انتصاباتی در چند حوزه مدیریتی بانک ایران زمین، انجام شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: هم‌افزایی این بانک و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) منجر به رونق تولید و رشد اقتصادی در کشور می‌شود و بستر تحقق اهداف شعار سال را فراهم می‌کند.

وزیر صمت گفت: تاکنون هر میزان که ارز گرفتم بر اساس آن نسبت به واردات خودرو اقدام کردم. این در حالی است رئیس کل بانک مرکزی تاکید داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون به خودرو و قطعات آن 5 میلیارد و 416 میلیون دلار ارز اختصاص داده ایم.

‌بانک صادرات ایران در دومین مزایده بزرگ سراسری بیش از 186 رقبه ملک مازاد خود را برای فروش عرضه کرده و متقاضیان برای شرکت در این مزایده تا 14 دی ماه فرصت دارند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای توسعه همکاری و تعامل با ایران‌خودرو، گفت: با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید، یکی از رسالت‌های شبکه بانکی حمایت از تولید، تقویت و افزایش تولید در شرکت‌های صنعتی است و ایران‌خودرو به عنوان خودروساز بزرگ کشور اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف طراحی و تولید محصولات جدید انجام داده است.

بانک سپه در 9 ماه نخست سال جاری مبلغ 205 هزار و 846 میلیارد و 778 میلیون ریال تسهیلات خرد به 149 هزار و 763 فقره پرونده در حوزه‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فرزندآوری، اشتغالزایی، کمک ودیعه مسکن مستأجران و... اختصاص داده است.

امروز مطالبی همچون دلار پشت مرز 43 هزار تومانی است، آیا بورس فعلی قمارخانه است؟!، کدام نماد برای سرمایه گذاری بهتر است؟، هشدار نبض بورس تایید شد! | 4 نماد تعلیق شدند!، قیمت انواع خودرو بازار امروز، بهترین محدوده خرید طلا کدام است؟ | سرمایه گذاری یا هدیه؟، خبر مهم خودرویی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مقام مسئول در وزارت صمت گفت: به طور متوسط قیمت بازار خودرو‌های تولید داخل از ابتدای سال جاری، حدود 26 درصد و قیمت خودرو‌های مونتاژی حدود 43 درصد کاهش داشته است.

بالا بودن مصرف بنزین در خودروهایی که در کشور مورد استفاده قرار می دهیم، عامل مهمی در بروز ناترازی بنزین در کشور است. متاسفانه طبق آمار سازمان استاندارد کشور، اغلب خودروهای تولید داخل و مونتاژی در گرید جی، یعنی بدمصرف ترین قرار می گیرند و همین موضوع، موجب تشدید ناترازی بنزین و تحمیل بار مالی بزرگ بر بودجه کشور در جهت واردات بنزین در سال آتی است.

بانک کارگشایی یکی از واحد‌های تابعه بانک ملی ایران است که به صورت مستمر در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی از سال 1305 تاکنون تلاش کرده با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در قبال ترهین طلا زمینه ساز کمک به رفع نیاز‌های فوری و احتیاجات ضروری مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور باشد.

با استفاده از اپلیکیشن «توبانک»، شعبه مجازی بانک گردشگری، می‌توانید کارت هدیه با طرح و متن دلخواه خود را سفارش دهید.