سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون خبرهای مهم برای سهامداران فلزات اساسی، اخابر و پالایش، پیش بینی بورس فردا | روند صعودی بورس آغاز خواهد شد؟، فردی که در غپونه و غشهداب هیات مدیره موظف است، اُفت فروش شپدیس برای چهارمین ماه پیاپی، مالیات بر اجرت و سود و نه اصل طلا!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

بر اساس قانون بودجه 1402، دولت از محل مالیات خانه‌های خالی، 2 هزار میلیارد تومان درآمد می‌تواند داشته باشد. این در حالی است که معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داده است از ابتدای سال تا به امروز بیش از 59 هزار خانه خالی شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.

کارگران بهمن در پی حکم جریمه برای این خودروسازی با تنظیم نامه‌ای نگرانی خود را نسبت به برخوردهای ضدتولیدی با این شرکت که امنیت نیروی کار را تهدید می‌کند، ابراز گلایه کردند.

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه از متقاضیان خودروی ریسپکت در سامانه یکپارچه برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود دعوت کرد.

امروز مطالبی همچون نرخ این ارز امروز بالا رفت، پیش بینی 3 کارشناس بورسی معاملات هفته آینده، در عرضه اولیه داتام به هر کد چند سهم رسید؟، قیمت خودروها؛ از دنا تا پراید، سال 2023 تقریباً برای هر بانکی نفس گیر بود غیر از یک بانک، نوسان قیمت طلا و سکه | سرمایه گذاران منتظر چه اتفاقاتی برای این بازارها باشند؟، تقسیم سود شپدیس در مقایسه با خراسان + فیلم مجمع؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

قیمت هر اسکناس یورو آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران به 42 هزار و 933 تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش نسبت به دیروز، به 29 میلیون و 550 هزار تومان رسید.

اگر قرار بر این باشد که خودروسازان داخلی با همین دست فرمان فعلی به تولید بپردازند و از سوی دیگر، خبری از واردات خودرو با سرعت بالا و حجم قابل قبول نباشد، سپردن قیمت گذاری به خودروسازان مساوی است با افزایش هر روزه قیمت‌های کارخانه‌ای به دلایل و بهانه‌های مختلف؛ اتفاقی که مردم را نگران می‌کند.

مشاور معاون اول رییس‌جمهور در امور بین‌الملل و تجارت از خرید اولین محموله کالای اساسی در قالب گشایش اعتبار اسنادی (LC) بین یک بانک ایرانی و دومین بانک بزرگ روسیه خبر داد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در قالب اردوی «راهیان پیشرفت» از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بازدید کردند.

شرکت ایران خودرو با سوءاستفاده از عنوان «خودرو ارتقا یافته» و به بهانه «ارتقای استاندارد خودرو» قیمت عرضه محصولاتش را با کمک شورای رقابت و وزارت صمت، افزایش داده است.