یک‌شنبه 15 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت نفت در آستانه نشست اوپک پلاس به 91.87 دلار در هر بشکه رسیده است.

ایلان ماسک پیشنهاد کرد توافق 44 میلیارد دلاری اولیه برای خرید توییتر را ادامه دهد و خواستار پایان شکایت این شرکت برای دریافت خسارت از او شد.

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا روز دوازدهم مهرماه، با عبور از رکورد تولید 300 هزار دستگاه، رکورد جدیدی را در تولید خودرو سواری بر جای بگذارد.

دولت مبلغ 900 هزار تومان را برای افزایش پایه حقوق بازنشستگان در نظر گرفته که با لحاظ بندهای دیگر لایحه دولت که مربوط به سایر بندهای حقوق است تا 2 میلیون تومان بالا خواهد رفت.

به دلیل ارزش بالای کاغذ و گران شدن ان کتاب‌هایی که می‌توانید به 200 هزارتومان بخرید چندان زیاد نیستند. اگر قصد خرید کتاب یا مجله با قیمتی مناسب را دارید ما چند نمونه برایتان داریم. همراه ما باشید.

امروز مطالبی همچون سهامداران عدالت بخوانند، چرا شاخص کل بورس اُفت کرد؟، جزییات افزایش سرمایه جذاب 12 نماد، اطلاعیه مهم عرضه اولیه وطوبی، تحلیل صبا امروز 12 مهر 1401 | صبا کی به مدار صعود باز می‌گردد؟، افزایش قیمت دلار توافقی در کانال 31 هزار تومان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

معاملات بازار ارز توافقی با نوسان قیمت دلار و یورو در کانال 31 هزار تومانی در جریان است.

قیمت سکه طرح جدید امروز با کاهش 150 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ 15 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

بانک مرکزی معتقد است ادامه روند نقض ضوابط ابلاغی در خصوص نرخ‌های سود علی الحساب بدون توجه به پیامد‌های آن توسط برخی بانک‌ها، ضمن افزایش بهای تمام شده پول در شبکه بانکی موجب تضییع حقوق سایر ذینفعان و همچنین تهدید ثبات، سلامت و استحکام مالی بانک‌ها و موسسات اعتباری شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

‌مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: جلوگیری از انحراف منابع و هدایت بهینه به سمت تولید و اشتغال در بانک صادرات ایران به عنوان یک مسئولیت مهم مورد پیگیری است و تعیین تکلیف مطالبات نقش مهمی در ارتقای توان تسهیلات‌دهی، اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید دارد.

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری با عنوان " مهرریزان" روز 10 آبان ماه 1401 برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال است.

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا به امضا رسید.

هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «16» قانون بودجه 1401 نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای 100 میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!