دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

افزایش قیمت خوراک دام زنگ هشدار برای تولید کنندگان است که به گفته کارشناسان 70 درصد هزینه تولید محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ و ابسته به خوراک است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که اصلاح قیمت ها منجربه ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود، گفت: قیمت گذاری دستوری منجر به زیان 9هزار میلیاردی ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال شده است.

قیمت طلا به دنبال احتمال توقف افزایش نرخ بهره در سال جاری افزایش یافت و اونس جهانی طی هفته گذشته رشد 1.8 درصدی را ثبت کرد.

مجتمع مس شهربابک با برپایی موکب سیدالشهداء در منطقه مرزی «ریمدان» در استان سیستان و بلوچستان، خدمات‌رسانی به زائران خارجی راهپیمایی اربعین حسینی را انجام می‌دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی در تامین قطعات، گفت: در راستای حمایت از تولید در پروژه داخلی‌سازی قطعات، هرآنچه به شرط کیفیت و قیمت رقابتی در گروه های قطعه ساز داخلی تولید شود، در مونتاژ مجموعه های مختلف ایران‌خودرو مورد استفاده قرارمی گیرد.

مدیرعامل بانک گردشگری در بازدید از موکب آیلند اعلام کرد: خدمات بانکی و رفاهی از طریق زائر کارت برای زائران کربلا و نجف درنظر گرفته شده و دستگاه های خودپرداز این بانک در چهار مرز خروجی در اختیار مردم قرار دارد.

دومین جشنواره اصناف بانک تجارت (ویژه اصناف) از دهم شهریورماه تا پایان آذرماه با جوایز متنوع و ارزنده و با شعار «این تجارت سودمند است» آغاز شد.

بهمن دیزل برای اولین بار محصولات تجاری فورس F210 و امپاورBD300 را در بورس کالا می‌فروشد. این طرح فروش روز سه‌شنبه، 14 شهریور در بورس کالا صورت می‌پذیرد.

این خودروی آلمانی هیبریدی با کارکرد حدود 11 هزار کیلومتر در کمتر از پنج سال، در بازار امروز دبی به قیمت 45 هزار درهم عرضه شده است که با توجه به حقوق ورودی 20 درصدی، قیمت آن بدون هزینه‌هایی همچون مالیات و شماره گذاری، 730 میلیون تومان می‌شود.

معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم سود شرکت را طی سه‌ماهه اول سال جاری بیشتر از 8.4 میلیارد تومان عنوان کرد.

برنامه دولت، ساماندهی وضعیت پلتفرم‌های انتشار آگهی‌های املاک در جهت مهار دلالانی است که به طرق مختلف قصد ایجاد التهاب در بازار مسکن را دارند.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 دلار و 72 سنت معادل 1.98 درصد افزایش به 88 دلار و 55 سنت رسید.

رویترز گزارش داد با افزایش تولید ایران به بالاترین رقم 5 سال گذشته، تولید اوپک پس از 7 ماه، برای نخستین بار افزایش یافت و به 27.56 میلیون بشکه در روز رسید.