دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو، دوشنبه هجدهم مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، نسبت به ثبت‌نام محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات و انجام فرآیند قرعه‌کشی از طریق این شرکت تاکید کرد.

یک دادگاه فرانسوی جریمه 1.1 میلیارد یورویی که علیه شرکت اپل برای رفتار ضد رقابتی تعیین شده بود را به 372 میلیون یورو (366.31 میلیون دلار) کاهش داد.

ماسک عنوان کرد که پپسی اولین کامیون‌های برقی (Semi) تسلا را در ماه دسامبر دریافت خواهد کرد.

وزیر اقتصاد آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای دوست صادرکننده گاز را متهم کرد از پیامدهای جنگ اوکراین سوده برده و گاز را به قیمت نجومی، عرضه می کنند.

داده‌های سازمان ملل در روز جمعه (7 اکتبر) نشان داد که قیمت‌های جهانی مواد غذایی برای ششمین ماه متوالی در سپتامبر کاهش یافته است زیرا از زمان ثبت رکورد پس از جنگ روسیه و اوکراین، به کاهش خود ادامه داده است.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خبر‌های مهم برای بورس امروز 16 مهرماه، شایعه امیدوار کننده برای بورس چیست؟، خبری مهم برای سهامداران تاپیکو، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چقدر خواهد بود؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

افزایش قیمت کوتاه‌مدت طلا می‌تواند مسیر خود را طی کند زیرا احساسات در وال‌استریت با داده‌های سالم بازار کار ایالات‌متحده که انتظارات بازار را از فدرال رزرو تقویت می‌کند به افزایش شدید نرخ‌های بهره در بقیه سال و تا سال 2023 ادامه خواهد داد.

وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت 72 نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با 100 یا 200 کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های 12 نفره و سبک طی کنند.

بانک جهانی اعلام کرده است که اقتصاد اوکراین در سال 2022 به میزان 35 درصد کوچک می‌شود.

"تپسی" در 6 ماه نخست سال مالی منتهی به اسفندماه 1401 توانست تقریباً کل درآمدی که در سال مالی گذشته شناسایی کرده بود را پوشش دهد.