جمعه 20 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سلاح‌ورزی با استناد به موارد قانونی و مستندات موجود در پرونده، این فرد به اتهام نشر اکاذیب در دادگاه به 6 ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

امروز قیمت طلا در بازار ثبات داشته است و ارزش هر اونس به 2,516 (دو هزار و پانصد و شانزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است

به عقیده تحلیلگران بازگشت نرخ این ارز از مرز 60 هزار تومانی نشانگر تمایلات کاهشی بازار غیررسمی ارز است. عامل این تمایلات در کاهش سطح ریسک‌های سیاسی جست‌وجو می‌شود.

تکلیف وام میلیاردی مجید عشقی، رئیس سابق سازمان بورس چه شد؟

دریافت عوارض خروج از کشور به مبلغ 10 یورو در پروازهای خارجی آغاز شد.

عضو جدید ناظر شورای عالی بورس با بیان اینکه اخذ این وام از سوی رییس سازمان بورس دولت سیزدهم در شرایطی که دولت به پایان رسیده و در دوره جابجایی دولت‌ها قرار دارند و ناظران جدید بورس در شورای عالی حضور پیدا نکرده‌اند بدسلیقگی است و از این فاصله دو دولت استفاده شده، گفت: اگر رییس سازمان بورس و اعضای هیات مدیره سابقه بیمه داشتند و حقوق بگیر دولت بوده‌اند، این وام با سود 4 درصد دیگر شامل...

یک منبع آگاه در شورای عالی بورس با اشاره به استعفای عشقی به تابناک گفت: قرار بود جلسه شورای عالی بورس سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود، اما به دلیل استعفای کتبی رئیس سازمان بورس، امروز جلسه اضطراری برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه فروش شرکت کرمان موتور، پیکاپ T8 و خودروی EJ7 برقی به صورت نقد و اقساط از فردا یکشنبه عرضه خواهد شد.

کرمان موتور به عنوان شرکت پیشرو در تولید، واردات و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای برقی، با درک دغدغه خریداران خودروهای برقی، مرکز ارائه خدمات پس از فروش و اداره تحویل اختصاصی این محصولات را راه اندازی کرد.

یکی از پیامدهای اصلی کمیابی بنزین، تشکیل صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت است. این امر باعث نارضایتی و مشکلات زیادی برای مردم شده است.

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ها در این بازار چه در بخش خودرو‌های داخلی و مونتاژی و چه در بخش خودرو‌های وارداتی در حال تغییر است. کارشناسان بازار خودرو براین باورند که درنیمه دوم سال رکود از بازار خودرو رخت برمی بندد و شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

در پی اعلام رسمی درخواست استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، حوالی ساعت 18 عصر امروز شنبه اعضای شورای عالی بورس تشکیل جلسه اضطراری خواهند داد.

امروز قیمت طلا مسیر نزولی را تجربه کرد. قیمت سکه امامی به 43,400,000 (چهل و سه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.47 درصدی داشته است.

بنا بر این گزارش، بهای فروش شامل هزینه‌های مالیات (بر مبنای 10%) و عوارض ارزش افزوده شماره گذاری و بیمه شخص ثالث (1.2 میلیارد) و حق گارانتی است.

اهالی بازار سرمایه معتقدند در این سال‌ها، پافشاری دولت‌ها بر قیمت‌گذاری دستوری در صنایع مختلف بورسی و همچنین سیاست تثبیت ارزی در بانک مرکزی و چند نرخی بودن ارز، باعث شده تا بازدهی بازار سهام دور از انتظار باشد.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز استعفای کتبی خود را به عبدالناصر همتی رییس شورای عالی بورس تقدیم کرد. این در حالی است که به تازگی سندی مبنی بر دریافت وام 2 میلیارد و 700 میلیون تومانی با نرخ 4 درصد توسط وی منتشر شده بود.