جمعه 20 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت تمام ارزها در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران افزایش یافت.

بیت‌کوین در پایین‌ترین سطح یک ماهه خود قرار گرفت و به 53هزار دلار سقوط کرد.

این روزها هشتگ بورس در توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی داغ و ترند شده است.

پیرو مذاکرات شفاهی قبلی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز استعفای کتبی خود را به رییس شورای عالی بورس تقدیم کرد.

امروز قیمت طلا کاهشی شد و ارزش هر اونس با کاهش 0.12 درصدی، از 2,519 (دو هزار و پانصد و نوزده) دلار به 2,516 (دو هزار و پانصد و شانزده) دلار رسید.

طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده، دامنه نوسان از امروز (شنبه)، به مثبت و منفی 3 درصد تغییر می‌کند.

معاون وزیر صمت ضمن تکذیب تعلیق ثبت سفارش واردات خودرو گفت: برای ثبت سفارش و واردات خودرو همکاری های خوبی با بانک مرکزی داشته ایم و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

هند برای افزایش عرضه شکر در داخل کشور کارخانه‌های خود را مجبور کرده تا محصول شکر را به کشورهای دیگر صادر نکنند، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌ا‌ند که توقف صادرات شکر باعث افزایش قیمت جهانی این محصول خواهد شد.

مجید عشقی گفت: در اولین جلسه با همتی استعفایم را اعلام کرده بودم.

بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ی منتهی به 14 شهریور همچنان صعودی بوده و در کانال 23.7 درصد باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر وزیر نفت به‌طور مستمر پیگیر وضع تامین و توزیع بنزین کشور به‌ویژه در استان‌های شمالی بوده است، گفت: نماینده‌ای ویژه از سوی ستاد وزارت نفت به استان‌های گیلان و غرب مازندران اعزام شده است.

اگرچه قرار بود مرحله سوم سود سهام عدالت تا خرداد ماه واریز شود اما فصل تابستان نیز رو به اتمام است و خبری از واریز این سود نشده است.

قیمت پژو 207 اتوماتیک صفر مدل 1403 در بازار 870 میلیون تومان شد.

شانزدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران روز شنبه 17 شهریورماه 1403، برگزار خواهد شد.

امروز قیمت طلا در بازار بالا رفته است و ارزش هر اونس به 2,519 (دو هزار و پانصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.47 درصدی داشته است.

در ابتدای هفته اخیر ورود سرمایه حقیقی به بازار سهام تداوم داشت اما در 2 روز معاملاتی بعدی هفته شاهد خروج پول از بازار بودیم.