پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بر اساس یک نظرسنجی که نشان می‌دهد فشار قیمت‌ها کاهش می‌یابد، فعالیت‌های تجاری هند در ماه آگوست به دلیل قوی‌تر شدن صنعت خدمات، کاهش اندک رشد تولید را جبران کرد و روند رشد قوی را افزایش می‌دهد.

قیمت روز گوشی موبایل در بازار 1 شهریور 1403 را در جداول زیر ببینید.

در بازار امروز مشهد (پنجشنبه، یکم شهریور)، هر گرم طلای 18عیار نسبت به آخرین تغییر در روز گذشته با افزایش حدود 50 هزار تومانی معامله شد.

امروز در بازار قیمت سکه امامی در مقایسه با روز پیش افزایش را در پیش گرفت.

در فصل تابستان مصرف محصولاتی همچون گوشت، تخم‌مرغ و... تقاضای کمتری دارد، از این رو قیمت این کالا‌ها در هفته جاری تغییری نداشت.

قیمت خودرو پس از یک افت و خیز همچنان روند کاهشی خود را حفظ کرده و به اعتقاد فعالان بازار، رکود بازار تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

وزیر نفت گفت: هم اکنون اصلا راهکار قیمتی مدنظر نیست و راهکار‌های غیرقیمتی به بخشی فراتر از وزارت نفت؛ یعنی در تعامل و همکاری با سایر وزارتخانه‌ها بر می‌گردد.

قیمت یکصد دینار عراق امروز در مرکز مبادله 3 هزار و 671 تومان و در بازار آزاد 4 هزار و 530 تومان است.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 49,058 (چهل و نه هزار و پنجاه و هشت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

سایت ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان به مدت 10 روز فعالیت جدید خود را آغاز کرده است. در این طرح جانبازان گرامی می توانند نسبت به ثبت نام خودرو مورد نظر خود اقدام نمایند.

در حال حاضر مصرف کنندگان همچنان چشم انتظار تعیین تکلیف بازار خودرو هستند چراکه هم قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته و هم انتشار اخبار مربوط به واردات خودروهای کارکرده توانسته اثر قابل توجهی بر داد و ستدها در بازار بگذارد.

اقتصاد 100- آخرین قیمت انواع خودرو پژوپارس برای امروز به شرح زیر است