پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به آغاز قطع آنتن آیفون‌های 14 و 15 قاچاق گفت: افراد غیرمرتبط مسئولیتی برای ارائه آمار واردات تلفن‌های همراه قاچاق ندارند.

اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، با حضور مدیران نمایندگی‌های مجاز و مشاوران سرویس و مدیران شرکت، جمعه 26 مرداد ماه در محل هتل المپیک به پایان رسید.

رئیس دستگاه قضا نسبت به عدم اطلاع رسانی در زمینه رمزارز‌ها که موجب تشکیل پرونده‌های کثیر‌الشاکی شده، هشدار جدی داده است.

در بازار امروز دینار عراق نسبت به روز قبل، بدون تغییر، 45 (چهل و پنج) تومان نرخ گذاری شد.

امروز (سه شنبه) قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی، صعودی شد.

‌قیمت طلا و سکه در شروع به کار بازارها در سومین روز هفته با روند افزایشی بازگشایی شد.

مدیر بازرگانی پتروشیمی جم به دلیل تخلفات مالی برکنار شد.

گزارش سال 1402 «جاباما» در حالی منتشر شد که این پلتفرم معرفی و رزرو اقامتگاه اعلام کرده تعداد کاربرانش با رشد 3 برابری، به بیش از 7 میلیون نفر رسیده‌اند.

شرکت بیمه البرز بار دیگر موفق به انعقاد قرارداد بیمه های درمان، عمر و حوادث گروهی کارکنان قراردادی و پیمانکاران وزارت نفت شد.

روز گذشته، فرزین، مدیرکل بانک مرکزی خبر از افتتاح تالار مبادلات ارز توافقی داد. حال باید دید این تالار با چه ساز و کاری می تواند به شرایط ارزی کشور و تامین ارز مورد نیاز بخش های مختلف، کمک کند.

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر 0 درصدی نسبت به روز قبل، 49,095 تومان معامله شد.

بازار امروز شاهد ثبات قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.

امروز قیمت طلا در بازار شیب نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر اونس به 2,500 (دو هزار و پانصد) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.32 درصدی داشته است.