پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در نشستی صمیمی با شماری از همکاران آزاده این بانک، ضمن ادای احترام به این عزیزان، حضور آنان را در جمع خانواده بزرگ بانک مسکن موجب افتخار و مباهات دانست.

مهلت اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بهار 1403، روز چهارشنبه 31 مردادماه پایان می‌یابد.

بازار خودرو در اولین روز هفته شاهد تغییر شدید قیمت‌ها بود.

بازار سهام هفته پایانی مردادماه را با رشد شاخص‌ها و تراز مثبت پول حقیقی آغاز کرد. اما آیا این روند در دومین روز هفته نیز تکرار خواهد شد؟

یک کارشناس خودرو ضمن آسیب شناسی صنعت خودرو، حواله فروشی به مادران در راستای قانون 72 ماده‌ای جوانی جمعیت را دارای تاثیر مخرب بر بازار این صنعت عظیم دانست.

از مدیران کارخانجات صنعتی مشهد خواسته شده که از 7 صبح تا 7 شب، به مدت 2 هفته، به علت کمبود برق، کارخانه ها را تعطیل کنند. متاسفانه چنین تصمیماتی ضربه شدیدی به تولید صنعتی در کشور می زند. هیچ از خود نمی پرسند که با چنین بخشنامه هایی، جریمه دیرکرد قراردادهای امضا شده تولید قطعات چگونه باید پرداخت شود!؟ اگر ما به دیگر صنایع به موقع قطعات را ارسال نکنیم، آنها چگونه کار خود را در این مدت...

رئیس کل بانک مرکزی از تصمیم جدید این بانک در حمایت از بورس و سهامداران آن خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 5 فعال غیرمجاز ارزی خبر داد که تحت پوشش یک شرکت خصوصی به خرید و فروش ارز می‌پرداختند.

با وجود اینکه قیمت خودرو صفر در بازار کاملا مشخص است اما متاسفانه در میان آگهی های فروش خودرو صفر اختلاف قیمت بسیار زیادی رو شاهد هستیم. در این مقاله عواملی که باعث این اختلاف قیمت میشوند رو بررسی خواهیم کرد تا زمان خرید خودرو فریب آگهی های ارزان قیمت رو نخورید!!

یارانه مرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار در دهک‌های اول تا سوم واریز گردید.

نرخ بهره بین‌بانکی در هفته منتهی به 24 مردادماه با افزایش 2 صدم‌درصدی نسبت به هفته قبل از آن به 23.61درصد رسید.

قیمت روز انواع تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار تهران امروز شنبه 27 مردادماه 1403 اطلاع رسانی شد.