شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه تابناک

فرهنگی وب‌گاه تابناک

محمود گبرلو مجری سابق برنامه هفت تلویزیون درباره زشتی و زیبایی شکلی مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری نوشت.

از همان زمان که بچه بودیم، او «آقای بازیگر» بود؛ هنرمندی بزرگ و به همان نسبت مردمی. آن زمان نمی‌دانستیم که این «آقای بازیگر» برای به دست آوردن این عنوان چه مسیری را طی کرده، پستی و بلندی زیادی را از سر گذرانده و این عنوان قشنگ را هرگز آسان به چنگ نیاورده است.

تصویری جالب از دورهمی رامبد جوان، محسن تنابنده و نوید محمدزاده در برج میلاد را خواهید دید. به تازگی تصویری از رامبد جوان، نوید محمدزاده و محسن تنابنده در رستوران گردان برج میلاد منتشر شده است.

ترس از «خواب» یکی از موضوعات برجسته در تفکر اگزیستانسیالیستی بود. نیچه به طعنه می‌گفت: «خوشا به حال خواب‌آلودگان، زیرا زود به خواب خواهند رفت». می‌گویند خود او حتی گاهی تلاش می‌کرد هر چه قدر که می‌تواند کمتر بخوابد.

«آنوک اِمه» بازیگر مطرح که در آثاری چون «زندگی شیرین» ساخته فدریکو فلینی و «یک مرد و یک زن» از کلود للوش ظاهر شده بود، در سن 92 سالگی درگذشت.

تصاویری دیده نشده از آتیلا پسیانی، حمید جبلی، اکبر عبدی و محمود جعفری را در پشت صحنه محله برو بیا در سال 62 مشاهده می کنید که فرادید منتشر کرده است.

ارکستر سمفونیک پایتخت به رهبری «شهرام توکلی» شامگاه دوشنبه (28 خرداد 1403) در تالار وحدت روی صحنه رفت. در این کنسرت قطعات اگمونت اثر بتهوون، موومان اول سمفونی 8 از شوبرت و رقص‌های مجار شماره 4، 6 و 7 برامس، «الژی» اثر چایکفسکی، «مدیتیشن» از ماسنه و «مارش اسلاو» از چایکفسکی اجرا شد.

اکبر عبدی تصاویری از خودش در کنار حمید جبلی منتشر کرد که در میان مخاطبان واکنش‌برانگیز شد. اکبر عبدی، پس از مدت‌ها تصاویری از خودش در کنار حمید جبلی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «دیدار با دوستان قدیمی و دوست داشتنی...» کاربران واکنش‌های متفاوتی به این تصاویر نشان دادند برخی آن را نشانه شروع یک همکاری دوباره پس از سال‌ها عنوان کردند و برخی دیگر به تغییرات جدید چهره اکبر عبدی واکنش...

24 مرداد سال 97 بود که سمانه پاکدل (بازیگر 36 ساله) خبر ازدواجش با هادی کاظمی (بازیگر 47 ساله) را رسما اعلام کرد.

زایران کشورمان به ترتیب زمانبندی کاروان ها راهی جمرات شده و اقدام به رمی جمره کرده و به چادرها بازگشتند.

شبکه ام بی سی پرشیا از چند هفته پیش از پخش برنامه چندشنبه با سینا به دلیل حفظ روابط دیپلماتیک و دوستانه عربستان با ایران، خودداری کرده است.

زوج بازیگر فیلم سینمایی خجالت نکش که اکنون قسمت دوم آن در حال اکران است تصویری از خود، در پشت صحنه این فیلم منتشر کردند.

رضا کیانیان در آستانه زادروزش، به حال و احوال این روزهای کشورمان می‌اندیشد، اینکه فرزندان ایران زمین، چگونه فردایی را پیش‌رو دارند.

صبح امروز دوشنبه 28 خردادماه و همزمان با عید سعید قربان، نماز عید قربان در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به امامت آیت الله سعیدی تولیت حرم کریمه اهل بیت (ع) برپا شد.

آنجلینا جولی بازیگر 49 ساله همراه با دخترش ویوین 15 ساله در مراسم Tony Awards 2024 حضور یافتند.