شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه تابناک

فرهنگی وب‌گاه تابناک

بخش دوم این گزارش به برنامه‌های فرهنگی سه کاندیدا از جمله محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و مصطفی پورمحمدی می‌پردازد.

با یک نگاه اجمالی به مواضع فرهنگی کاندیدا‌ها می‌توان دریافت که مقوله مهم و استراتژیک فرهنگ در کمترین درجه اهمیت برای آن‌ها قرار دارد.

تصویری قدیمی از دوران قاجار را مشاهده می‌کنید که زنان برای جلب رضایت ناصرالدین شاه صف بسته‌اند تا بتوانند به اندرونی راه یابند.

بزرگداشت مجید قناد تهیه‌کننده، کارگردان و مجری ایرانی کودک و نوجوان عصر روز شنبه 2 تیر 1403 به همت موسسه هنر‌های نمایشی سفیران صلح صحنه در تماشاخانه ایرانشهر با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

داریوش اقبالی خواننده قبل از انقلاب به پخش یکی از ترانه‌هایش در تیزر تبلیغاتی یک سریال اعتراض کرد.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره جالب روشنک گرامی، بازیگر نقش «زهره» در سریال فاصله ها را بعد 14 سال و در 41 سالگی را مشاهده خواهید کرد.

در حالی که از هفته آینده عربستان عمره‌گزاران خارجی را پذیرش می‌کند، هنوز ایرانیان متقاضی عمره از وضعیت برقراری این سفر بی‌اطلاع هستند.

باستان‌شناسان با کاوش در «جزایر مانش» سکه تاریخی را کشف کردند که چهره امپراتور رومی را به تصویر می‌کشد.

گزاره‌های فرهنگی می‌توانند امنیتی، سیاسی یا حتی اقتصادی باشند، به همین خاطر بدنیست اگر بگوییم «فرهنگ شهر فرنگه. از همه رنگه!»؛ سراغ بررسی نظرات کاندیدا‌های مختلف در حوزه فرهنگ رفتیم تا با مهم‌ترین رویکرد‌های آن‌ها آشنا شویم.

بزرگداشت مجید قناد تهیه‌کننده، کارگردان و مجری ایرانی کودک و نوجوان عصر امروز شنبه 2 تیر 1403 با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد. علی فروتن نیز در این مراسم حضور داشت.

قرص کامل ماه ذی الحجه بر فراز حرم مطهر امیرالمومنین در نجف اشرف رویت شد.

پرچم غدیریه بر فراز حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف برافراشته شد.

پسر بچه‌ای که 29 سال پیش آرزو داشت فاطمه معتمد آریا مادرش باشد، در فستیوال آمیکورتی ایتالیا در کنار وی داور بین المللی شد.

اسامی کشورهایی که بیشترین زائرین حج را دارند اعلام شد.

مازیار لرستانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به تازگی تصویری از تیپ و چهره جدیدش به مناسبت سالروز تولد 58 سالگی اش منتشر کرده است.

منوچهر حسن‌زاده، مدیر انتشارات «مروارید» در آمریکا در 91 سالگی از دنیا رفت.