شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه تابناک

فرهنگی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون آمار بازدید سه مناظره اخیر را اعلام کرد و معتقد است که عدد بالای 150 هزار بازدید همیشه مربوط به فوتبال یا رویدادهای خاص ورزشی بوده است که در ارتباط با مناظره‌های اخیر برابری می‌کند.

واکنش‌های فعالین حوزه زن از گرایش‌های سیاسی مختلف به اظهارات شب گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری سراسر انتقاد است.

سری تازه رئالیتی‌شوی کمدی احسان علیخانی، با شوخی‌های جنسی فراوانی همراه است.

شهاب حسینی در کنار پسرانش امیرعلی و محمد امین

هومن حاجی عبداللهی در حالی با یک پیام مجازی از شروع فصل هفتم «پایتخت» خبر داد که چندی پیش یکی از مدیران سیمافیلم به پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی اشاره کرده بود.

همزمان با سالروز تولد عباس کیارستمی فیلمساز، عکاس و نویسنده ایرانی، عکسی از او حین ثبت طبیعت در فضای مجازی پربیننده شد. این عکس را در تابناک می‌بینید.

«دوازده مرد خبیث» فیلم موفقیت‌آمیزی بود و پس از آن «ساترلند» در فیلم‌های جنگی بیشتری از جمله «مَش» ظاهر شد. در سال 2012، بازی او در نقش شخصیت شرور «اسنو» در «بازی‌های گرسنگی» نسل‌های جدید علاقه‌مندان به سینما را با او آشنا کرد.

ادبیات فارسی قله‌های رفیعی که سر در ابرهای آسمان دارند کم ندارد؛ از فردوسی بزرگ گرفته تا حافظ و سعدی و مولانا و بسیاری دیگر که دست‌کم نامشان را بسیار شنیده‌ایم، گرچه شاید به آن اندازه که باید آثارشان را نخوانده باشیم.

هیرواکی میاتا، محقق سلامت اجتماعی، با گروه معماری ژاپنی SANAA برای تشکیل یک پاویون تجربی در نمایشگاه اکسپو 2025 اوزاکا با یکدیگر همراه شدند.

خدا را شکر حال پدر بهتر است ولی همچنان در حال استراحت هستند تا مراحل درمانشان کامل شود. ایشان مدتی است که به منزل منتقل شده‌اند خدا را شکر مشکل سر ایشان تا حدودی رفع شده و خیلی بهتر هستند اما هر هفته باید چکاپ شوند.

حامیم خواننده موسیقی پاپ که در پی سانحه تصادف رانندگی در بیمارستان بستری شده بود، پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان مرخص شد.

بزرگداشت مجید قناد، هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون روز شنبه دوم تیر ماه برگزار می‌شود.

پس از کشفیات تخت جمشید و پاسارگاد انتظار رونق جهانگردی در ایران افزایش یافت. در حالی که اخبار کشفیات باستان‌شناسی در حوالی شیراز و نمایان شدن تخت جمشید و پاسارگاد در سراسر جهان بازتاب داشت، تمایل جهانگردان خارجی برای سفر به ایران افزایش یافته بود. روزنامه اطلاعات 26 خرداد 1313 در مطلبی به قلم سید محمد تقی مصطفوی به وضعیت صنعت جهانگردی در ایران پرداخت.

تصویری متفاوت بانو هدیه تهرانی، تک ستاره سینمای ایران در کنار برادرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ویرال شده است.

مهدی سموعی، روابط عمومی وزارت ارشاد خبر داد وزیر فرهنگ پیگیر وضعیت مدیر سابق دفتر موسیقی صدا و سیما است و مطلع شده حکم خروج از فرانسه ابلاغ شده است.

اظهارات یک مدیر سازمان سینمایی در یک برنامه سینمایی درباره فیلم‌های توقیفی وزارت ارشاد با واکنش‌هایی مواجه شده است.