شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه تابناک

فرهنگی وب‌گاه تابناک

صداوسیما بدون احتساب پخش تکرار سریال و با در نظر گرفتن پخش اصلی در هر شبکه، دوهزار و 220 ساعت را در این سال‌ها به مختارنامه اختصاص داده، یعنی بیش از 90 روز با مختار در ایام محرم.

تغییر چهره «نیما» سریال خط قرمز بعد 23سال در 50 سالگی در آمریکا مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. در ادامه تصاویری از تغییر چهره علی منصوری، بازیگر نقش «نیما» در سریال خط قرمز بعد از 23 سال در آمریکا را مشاهده خواهید کرد./ فرادید

احمد سعیدی خواننده پاپ وارد ایران شد.

دروازه شمیران در دوره قاجار. این دروازه بعدها در جریان گسترش شهر تهران، به همراه دیگر دروازه‌های شهر، تخریب شد. از آلبوم‌خانه کاخ گلستان.

نمای شمالی تهران از میدان توپخانه در دوره قاجار / عکس از آنتوان سوریوگین

«مارتین مول» هنرپیشه و کمدین آمریکایی که به خاطر بازی در سریال‌های طنز تلویزیونی «سابرینا جادوگر نوجوان» و «روزان» شهرت داشت، در سن 80 سالگی درگذشت.

پریسا معادی، خواهر پیمان معادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکس‌هایی از برادرش روز تولد وی را تبریک گفت. تصاویری که پریسا معادی به مناسبت تولد برادرش، پیمان معادی منتشر کرده است.

بازی تلگرامی «همستر کامبت» مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت به 150 میلیون کاربر دست یافته است.

یک فریم عکس از لحظه رای دادن مهدی کروبی منتشر شد که بخشی از آن برای مخاطبان فضای مجازی جالب توجه بود. یک جلد کتاب روی میز کنار دست کروبی است که برای خواننده‌های کتاب آشناست؛ کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب از روز‌های مبارزات سیاسی و زندان ساواک.

هنرمندان شاخصی امروز با انتشار عکس‌هایی که از طرف خودشان یا هوادارانشان منتشر می‌شد به صندوق‌های اخذ رای رفته بودند.

اثر هنری جلد اولین کتاب از مجموعه‌های هری پاتر در حراجی ساتبی در نیویورک 1.9 میلیون دلار (1.5 میلیون پوند) فروخته شد.

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت و حسین خواجه امیری معروف به ایرج خواننده نسل قدیم در کنار یکدیگر در مراسم بزرگداشت علی نصیریان

درآمد بازار اسباب بازی در ایران در سال 2023 حدود 258 میلیون دلار یا به عبارتی 14.7 همت برآورده شده است.

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در سریال زخم کاری مشغول بازی است. تصویری قدیمی از این بازیگر در هفته‌نامه تلاش که مربوط به سال 83 است که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

عکسی از کنسرت رضا یزدانی با حضور چهره‌های مشهور سینما پربازدید شده است. در این کنسرت مونا کرمی، سپند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی، کمند امیرسلیمانی، مهوش وقاری، پردیس پورعابدینی، علی اوجی و سام نوری حضور داشته‌اند.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر روز عید غدیر خم به دیدار و عیادت استاد جمشید هاشم پور هنرمند نامدارسینما، تئاتر و تلویزیون رفت.